این صفحه مختص کاربرانی از ((گروه گرامرلی امیرکبیر)) می باشد که سال پیش از ما اکانت گرامرلی پرمیوم خریداری کرده بودند، لیکن به علت تحریم ها و عدم تمدید لایسنس قانونی با شرکت گرامرلی و برخی مشکلات دیگر که قبلاً طی اطلاعیه هایی خدمت کاربران گرامرلی در کانال تلگرامی ما ارائه شده بود، گروه ما موفق به ادامه ارائه خدمات گرامرلی به این عزیزان نشده بود و برخی از افرادی که قبلاً از ما خرید داشته اند، اکانت های خریداری شده شان به طور کامل به اتمام نرسیده بود. بنابراین بر خود وظیفه دانستیم که این صفحه را برای این عزیزان ایجاد نماییم که تسهیلاتی را جهت ادامه خدماتمون به این عزیزان داشته باشیم که یک وقت حق الناسی بر اساس اصول اخلاقی فعالیت این گروه، برگردن نباشد. لازم به ذکر است که طی این مدت برخی از افراد فوق، بر طبق درخواستشان، خدمات معادل متفاوتی را دریافت کردند و یا در خواست برگشت هزینه داشته اند که هزینه پرداختی به حسابشان عودت داده شده است که مدنظر توضیحات ارائه شده در این بخش، آن افراد نمی باشد. گروهی از افراد فوق باقی مانده اند که هزینه برگشتی شان را هنوز دریافت نکردند و در قبال ان خدماتی هم از ما دریافت نکردند که مخاطبین توضیحات زیر، این گروه از افراد می باشند.

بعد از مشکلات پیش آمده در سال پیش، گروه گرامرلی امیرکبیر پیگیری هایی را جهت قرارداد قانونی مجدد با شرکت گرامرلی، دنبال کرد. خوشبختانه، توانستیم مجدد با این شرکت قرارداد قانونی و رسمی را ایجاد نماییم و می توانیم ارائه خدمات گرامرلی را انشاالله از ماه بعدی، ادامه دهیم. در این راستا، تسهیلاتی را برای کاربران قبلی خودمان در نظر گرفتیم که بر طبق مدت زمان استفاده شان از اکانت های قبلی، بتوانند با تخفیف، از خدمات جدید اکانت های گرامرلی با ویژگی های جدید بهره ببرند. لازم به ذکر است که اکانت گرامرلی جدید به صورت اشتراکی می باشند که توضیحات مربوط به آن ها و ویژگی هایی که هر اکانت دارد در صفحه مربوط به خرید اکانت گرامرلی، ارائه شده است.

کاربرانی که جز دسته توضیحات فوق می باشند را به سه بخش تقسیم کردیم. هر یک از افرادی که در این دسته ها می باشند یک کد تخفیف از طریق ایمیل و SMS، دریافت خواهند کرد که با وارد کردن کد تخفیف و ایمیلی که قبلاً با ان، از ما خرید داشته اند، می توانند مجدد به صورت رایگان و یا با تخفیف مازاد، از خدمات جدید اکانت های پرمیوم گرامرلی بهره ببرند  و در طرح پیش فروش اکانت های گرامرلی، شرکت نمایند.

چنانچه هر یک از کاربران فوق که ایمیل یا SMS دریافت کرده اند، تمایلی به دریافت خدمات جدید بابت هزینه پرداختی قبلی شان ندارند، می توانند از طریق پر کردن فرم زیر، اطلاعات مربوط به ایمیل خرید قبلی شان را همراه با شماره شبا و یا شماره کارت بانکی شان ارسال نمایند تا در اسرع وقت هزینه به حسابشان برگشت داده شود.

https://forms.gle/kkE1jAoEthghd7P97

آرزوی ما محقق سازی تسهیل پژوهش و تحقیق در کشور می باشد. انشاالله که با ادامه روند و بهبود خدمات، بتوانیم گامی هر چند کوچک در این عرصه، به دانشگاهیان کشور داشته باشیم.

با احترام،

تیم گروه گرامرلی امیرکبیر