خرید اکانت های پرمیوم سایت با روش پرداخت پی پال

گروه گرامرلی امیرکبیر، با هدف ارائه خدمات به تمامی ایرانیان (داخل و خارج از کشور)،علاوه بر روش پرداخت با کارت های بانکی ایرانی، پرداخت با روش پی پال را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. شما می توانید براساس اطلاعات زیر، اکانت های پرمیوم نرم افزارهای پژوهشی گرامرلی، Turnitin، Quillbot و Wordtune را به روش پی پال خریداری نمایید.

💎 این نرم افزار جهت بررسی سرقت ادبی و گزارشگیری پلاجیایرسم مناسب هست و توی این حوزه جزء نرم افزارهای نامبر وان محسوب می شود.

🔹 لطفاً متقاضیان گرامی دقت نمایند که خرید این اکانت ها به صورت هر چند هفته یکبار انجام می شود که از طریق کانال تلگرامی، بر حسب تقاضا اطلاع رسانی می شود.
🔹 با توجه به اینکه این نرم افزار در ایران تحریم می باشد، اکانت ها توسط دانشگاه های آسیایی به عنوان واسط ما و شرکت Turnitin، خریداری می شوند.
🔹 حتماً باید با استفاده از فیلترشکن از این اکانت ها استفاده شود و هرگز با IP ایران وارد نرم افزار نشوید. تبعات آن به عهده شخص متقاضی می باشد.
🔹 اکانت ها یکساله، قانونی و شخصی می باشند. گروه گرامرلی امیرکبیر، تا یکسال از اکانت ها پشتیبانی می کند و چنانچه در هر زمانی مشکلی برای اکانت ها ایجاد شود، اکانت های جدید در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

💎 این نرم افزار جهت ویرایش متون به زبان انگلیسی و بررسی دستورزبان متون انگلیسی مناسب هست و توی این حوزه جزء نرم افزارهای  نامبر وان محسوب می شود.

🔹 برای استفاده از اکانت پریمیوم، شما باید از قبل در سایت گرامرلی ثبت نام کرده باشید و با این نرم افزار آشنایی لازم را داشته باشید. ایمیل ثبت شده در فرم ثبت نام، باید همان ایمیلی باشد که شما قبلاً با استفاده از آن در سایت گرامرلی ثبت نام کردید. برای ثبت نام اولیه در سایت گرامرلی می توانید به آدرس  https://www.grammarly.com/signup?install=true مراجعه نمایید.
🔹 با توجه به قرار داد بسته شده با گرامرلی، خرید اکانت پریمیوم گرامرلی با احتساب هزینه انتقال آن، ۸.۵ دلار می شود و این مقدار برای یک اکانت پریمیوم یکساله می باشد که این زمان از لحظه تبدیل اکانت به پریمیوم آغاز می شود.
لازم به ذکر است که هزینه هر اکانت پریمیوم یکساله معادل ۱۴۰ دلار می باشد که با شرکت در این طرح می توانید از تخفیف بیش از ۹۰ درصدی برخوردار شوید. این تخفیف مربوط به خریدهای گروهی می باشد که گرامرلی براساس شرایط به کاربران اختصاص می دهد. این شرایط تنها برای تعداد محدودی در نظر گرفته شده است و چنانچه استقبال خوبی از طرح صورت گیرد، این روند ادامه خواهد یافت.
🔹ویژگی های اکانت پریمیوم شامل بررسی نحوه سبک نوشتن، اصلاح ساختارهای جمله ای ناواضح، بررسی کلمات بیش از حد استفاده شده و کلمات نامناسب، تصحیح متون با بیش از 250 قاعده گرامری، بررسی نشانه گذاری (Punctuation) و ساختار جمله به صورت پیشرفته، سرقت ادبی و … . می باشد که برای بررسی بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.grammarly.com/business/plans/i?app_type=app&utm_campaign=editorMenu&utm_medium=internal&page=free&utm_source=upHook&sid=qZ3A3fwKpUqCCEbLfaGn
🔹نسخه پریمیوم یکساله این نرم افزار برخی محدودیت ها دارد که کاربران در استفاده از آن باید دقت لازم را داشته باشند که اکانتشان دچار مشکل نشود و مسئولیت آن بر عهده هر شخص می باشد. یکی از محدودیت های مهم این نرم افزار این هست که حداکثر بر روی پنج دستگاه مجزا می تواند نصب شود. برای دیدن بقیه محدودیت ها می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://support.grammarly.com/hc/en-us/articles/115000090911-What-are-the-limitations-when-using-Grammarly-
🔹به علت نوسانات نرخ ارز در ایران، ما سعی می کنیم معادل ریالی آن را به نرخ روز اطلاع رسانی کنیم و سپس ثبت نام کنندگان می توانند نرخ مورد نظر را واریز کنند.
🔹 قرار داد بسته شده برای خرید اکانت گرامرلی با تعداد نامحدود می باشد و گروه گرامرلی دانشگاه امیرکبیر فقط و فقط سعی می کند این فرایند را با کمترین هزینه مدیریت و روند ثبت نام و خرید اکانت پریمیوم را انجام دهد تا بتواند با اینکار تسهیلی در روند کار پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه در حوزه ویرایش متون علمی زبان انگلیسی انجام دهد و گامی در جهت تحقق بخشیدن به افزایش کیفیت آن باشد.

💎 این نرم افزار جهت پارافرایز کردن و خلاصه نویسی متون انگلیسی مناسب هست و توی این حوزه جزء نرم افزارهای نامبر وان محسوب می شود.

🔹 پارافریز کردن به معنای بازنویسی یک متن بعد از درک مفهوم آن به زبان خود است. یکی از مواردی که این نرم افزار می تواند راهگشا باشد در حوزه سرقت ادبی و بررسی پلاجیاریسم هست که از این نرم افزار می توان میزان شباهت متنی که درصد مشابهت آن با یکی از مقالات بالا هست را از طریق پارافرایز کردن، کاهش داد. ویژگی دیگر این نرم افزار خلاصه نویسی متن ورودی می باشد.
🔹اکانت ها اشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید.
🔹هر اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست توی سیستم قبلی ابتدا لاگ اوت نمایید و سپس در سیستم جدید لاگین کنید.
🔹برای استفاده از اکانت حتماً باید از فیلترشکن استفاده نمایید.

🔹 هزینه اکانت ‏Wordtune‏ پریمیوم برای استفاده بدون محدودیت، در دو بخش ‏Rewrite‏ و ‏Read‏ به مدت یکسال 119.88 دلار می باشد. ‏گروه گرامرلی امیرکبیر موفق شد تا این نرم افزار را با تخفیف بیش از 92% یعنی صرفاً با قیمت 9 دلار برای شما عزیزان مهیا کند.‏
🔹 اکانت های‎ ‌‏ ‌‎ wordtuneاشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه ‏بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید‎.‎
🔹‏ اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم به صورت همزمان می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست ‏سیستم قبلی را ‏Logout‏ نمایید و سپس در سیستم جدید ‏Login‏ کنید.‏

🔹 چون اکانت به صورت اشتراکی است تنها در بخش ‏Read‏ که دارای بخش ‏Library‏ و ‏History‏ می باشد مطالبی را که شما بررسی می ‏کنید توسط شخص دیگر قابل مشاهده است که این مشکل می تواند با حذف ‏PDF‏ یا لینک مورد نظر برطرف شود. اما به شما توصیه ‏می شود که مطالب مهمی مانند مقالات منتشر نشده یا اسنادی که برای شما مهم است و فعلا منتشر نشده است را به وسیله این بخش ‏بررسی نفرمایید. بخش ‏Read‏ صرفاً برای کمک به شما در خلاصه کردن فایل ها، نوشته ها، مقالات، کتب و … حجیم و طویلی است که ‏شما وقت مطالعه همه بخش های آن فایل را ندارید و میخواهید در خواندن و بررسی آن ها در وقت و توان خود صرفه جویی بفرمایید و این مقالات و گزارشات قبلاً منتشر شده اند. ‏بنابراین، با توجه به توضیحات بالا گروه گرامرلی امیرکبیر هیچ گونه موضوعی و ادعایی را مبنی بر سواستفاده یا کپی برداری از مدارک ‏مهم شما را در بخش ‏Read‏ نرم افزار نمی پذیرد و عواقب آن به طور کل بر عهده خود شما می باشد.‏
🔹 جهت استفاده اکانت در داخل ایران باید از فیلترشکن استفاده کنید.

قیمت دلاری اکانت ها جهت پرداخت پی پال

اکانت

Turnitin

GRAMMARLY

QUILLBOT

WORDTUNE

Ginger

ProWritingAid

قیمت یک ساله

7$

موجود نیست

8.5$

موجود نیست

موجود نیست

موجود نیست

قیمت یازده ماهه

موجود نیست

6.8$

موجود نیست

موجود نیست

موجود نیست

موجود نیست

قیمت 9 ماهه

موجود نیست

6$

موجود نیست

6.3$

موجود نیست

موجود نیست

قیمت شش ماهه

5$

4$

5.5$

5.5$

-$

-$

اطلاعات حساب جهت پرداخت پی پال

Name

PayPal

Country

Payment Method

Currency

Javad Sarvghadmoghaddam

j.sarvghadam@outlook.com

Switzerland

Firends&Family

USDT

ثبت اطلاعات پرداخت به روش پی پال

کاربر گرامی لطفا پس از واریز و پرداخت، اطلاعات فرم زیر را با دقت تکمیل و ثبت نمایید. پس از بررسی اطلاعات ثبت شده و اعتبارسنجی آن، اکانت شما فعال خواهد شد.

انتخاب اکانت (ها)(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 8 MB.
توضیحات خود در خصوص تعداد و مدت اکانت ها را در این بخش درج نمایید تا با رسید واریز مورد تطبیق قرار گیرد.