اخبار و اطلاعیه

اکانت وردتون چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

اکانت وردتون

از دوران ابتدایی مدرسه، نگارش و نوشتن از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. چرا که انتقال پیام اغلب با نوشتن صورت می‌پذیرد. به ویژه در دنیای امروز، رکن اصلی چت کردن در پیام ‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ارسال نامه‌های رسمی و از همه مهم‌تر تولید محتوا و…، نوشتن و نگارش بهینه است. خرید اکانت وردتون می‌تواند به تمام کسانی که با نوشتن سر و کار دارند، در شیوایی انتقال پیام به مخاطب، کمک بسزایی کند. ناگفته نماند؛ این پلتفرم، بیشتر روی زبان انگلیسی تمرکز دارد. برای بررسی بیشتر با گروه گرامرلی امیرکبیر همراه باشید.

Wordtune (وردتون) چیست؟

Wordtune (وردتیون) در سال 2018 به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر نوشتار و افزونه گوگل کروم ایجاد شد.

این برنامه از ابزارهای هوش مصنوعی مدرن و مدل های زبانی استفاده می کند به همین دلیل است که می تواند متن را بفهمد و راه های مختلفی را برای بازنویسی یک جمله بدون تغییر معنای جمله پیشنهاد کند.

نرم افزار Wordtune یکی از محبوب ترین نرم افزارهای نوشتاری آنلاین مورد اعتماد دانشجویان، وبلاگ نویسان، نویسندگان و دیگر متخصصان است که می تواند محتوای شما را به سبک های مختلف بازنویسی کند.

این برنامه را می توان به عنوان یک ابزار بازنویسی سبک در نظر گرفت که بسیار شبیه به Quillbot است. عمدتا به عنوان افزونه برای سایر سیستم پلتفرم ها استفاده می شود.

این ابزار فقط امکان بازنویسی دستی را می دهد و می توانید به 10 زبان مختلف بازنویسی کنید. همچنین Wordtune از 5 فرمت بازنویسی پشتیبانی می کند که البته مختص کاربران پرمیوم است.

اکانت وردتون

اکانت وردتون چگونه کار می کند؟

می توانید متن خود را در ویرایشگر نرم افزار وردتون قرار دهید یا مستقیماً در ابزار نرم افزار وردتون بنویسید. سپس ابزار زیر کلمات و عبارات در دو رنگ قرمز یا بنفش خط می کشد.
وقتی ابزار زیر نوشته شما را با رنگ قرمز خط می کشد، اشتباهات گرامری، املایی یا نقطه گذاری را نشان می دهد.

این ابزار با رنگ بنفش برجسته می شود تا بهبود جملات را در مورد تسلط، واژگان یا وضوح پیشنهاد دهد.

در حالی که پیشنهادات زیر خط دار به طور خودکار ظاهر می شوند، می توانید جملات را در هر زمانی برجسته و بازنویسی کنید. بسیاری از گزینه‌های بازنویسی قابل تنظیم، از جمله Casual، Formal، Shorten و Expand وجود دارد.

جدا از قابلیت های بازنویسی نرم افزار وردتون، این ابزار همچنین دارای ویژگی به نام Spice است که جادوی واقعی در آن نهفته است.

این ویژگی قدرتمند نرم افزار وردتون می تواند متنی را با کلیک یک دکمه تولید کند که شامل آمار، جوک و مثال می شود. برای مشاهده پیشنهادات متن تولیدی، روی نماد “Spice” کلیک کنید.

به راحتی می توان فهمید که چگونه این نرم افزار وردتون Wordtune می تواند به متخصصان کمک کند در زمان نوشتن صرفه جویی کنند.

به عنوان مثال، به عنوان یک استخدام‌کننده، می‌توانید شرح شغل را برای جذب نامزدها ایجاد کنید و به عنوان یک فروشنده، می‌توانید آماری را برای متقاعد کردن مشتریان به خرید یک محصول تولید کنید.

اگرچه نرم افزار وردتون در درجه اول یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی است، اما می تواند اطلاعات را بخواند و خلاصه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات را بارگذاری کنید یا به یک منبع آنلاین پیوند دهید.

کتابخانه‌ای وجود دارد که می‌توانید اسناد یا متن آپلود شده را در آن ذخیره کنید، به خلاصه‌های نقطه‌ای دسترسی داشته باشید و با استفاده از نوار جستجو به سرعت اطلاعات را جستجو کنید.

شما می توانید مانند یک ربات چت با نوار جستجو درگیر شوید در نرم افزار وردتون. سعی کنید در مورد موضوعی که در پایگاه داده آپلود کرده اید بپرسید. نرم افزار وردتون در کتابخانه شما جستجو می کند تا پاسخی مختصر ایجاد کند و در زمان جستجوی خود در اسناد صرفه جویی می کند.

ویژگی های اکانت وردتون

اکانت وردتون قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی را برای راحتی کاربران ارائه می‌دهد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

پیشنهاد کلمات و عبارات جایگزین

این نرم‌افزار با استفاده از هوش مصنوعی پس از تحلیل متن، عبارات و کلمات مناسب‌تری را به‌عنوان جایگزین پیشنهاد می‌دهد که استفاده از آنها به زیبایی و وضوح متن کمک بسیاری می‌کند و لحن جذاب و گیرایی را به محتوا می‌بخشد.

اصلاح گرامر و نگارش

وردتون به‌صورت جزئی به بررسی متن می‌پردازد و آن را از لحاظ اشتباهات گرامری و نگارشی تحلیل می‌کند و اصلاحیه آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تنظیم لحن و سبک دلخواه

به‌طورکلی برای اینکه یک محتوا گیرا به نظر برسد باید متناسب با نیاز مخاطب هدف نوشته شود که با کمک وردتون می‌توانید متناسب با هر مخاطبی به نگارش متنی رسمی و اداری تا لحنی صمیمی و دوستانه، بپردازید و محتواهای خود را گیراتر منتشر کنید.

بررسی و رفع سرقت ادبی

از دیگر قابلیت‌های وردتون می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این نرم‌افزار متن شما را از نظر سرقت ادبی بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از محتوای منحصربه‌فرد و کاملاً خلاقانه استفاده کنید.

پس باتوجه‌به این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها می‌توانیم بگوییم که وردتون یک ابزار کاربردی و حرفه‌ای در زمینه تولید محتوای یونیک و اصلاح گرامر و نگارش می‌باشد.

تفاوت نرم‌افزار وردتون با دیگر نرم‌افزارهای مشابه

تفاوت نرم‌افزارWordtune  با دیگر نرم‌افزارهای مشابه این است که نرم‌افزارهای دیگر تنها به‌عنوان ویرایشگر خطاها عمل می‌کنند اما Wordtune این امکان را به شما می‌دهد تا محتوای متنی را به بهترین شکل و با مفهوم درست بیان کنید. همچنین پیشنهادات بازنویسی که وردتون از نظر دستور زبانی ارائه می‌دهد، کاملا درست هستند و انسجام متن شما را حفظ می‌کنند. باتوجه به تمامی این ویژگی‌ها سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران وجود دارد این است که آیا نسخه رایگان وردتون در دسترس است یا خیر.

در حالت کلی دو نوع اکانت وردتون وجود دارند عبارتند از اکانت رایگان وردتون و نسخه پریمیوم. در نسخه رایگان تنها قسمت بازنویسی محدود را در اختیار دارید. منظور از محدود بودن این است که فقط چند جمله در روز را می‌توانید بازنگری و بازنویسی کنید. درحالی‌که در نسخه پریمیوم امکان دسترسی‌ نامحدود به تمامی قسمت‌های نرم‌افزار وجود دارد. این نسخه همچنین از امکان پشتیبانی نیز برخوردار است. بنابراین برای افراد حرفه‌ای نسخه پریمیوم پیشنهاد می‌شود.

پلتفرم وردتون از چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

پلتفرمWordtune  تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و امکانات آن برای این زبان در دسترس است. در عین حال وردتون یک مرجع عالی برای افراد غیرانگلیسی‌زبان است که ترجمه از زبان‌های دیگر به این زبان نیاز دارند. با قابلیت بازنویسی وردتون می‌توان محتوای متنی را از زبان‌های مختلف به زبان انگلیسی ترجمه کرد. زبان‌های اسپانیایی، ماندارین، عربی، هندی، کره‌ای، عبری و روسی تنها زبان‌هایی هستند که این ویژگی‌ برای آن‌ها ارائه شده است.

اکانت وردتون

آیا نسخه رایگان اکانت وردتون وجود دارد؟

به طور کلی 2 نوع اکانت یکی رایگان و دیگری به صورت premium وجود دارد که در ورژن رایگان فقط امکان دسترسی به ابزار بازنویسی در حد چند جمله در روز را برایتان فرام می‌کند. این در حالیست که در اکانت پرمیوم wordtune علاوه‌بر دسترسی نامحدود به هر 5 ابزار موجود، امکان پشتیبانی حرفه‌ای نیز وجود دارد. اگر یک کاربر حرفه ای هستید و بصورت روزمره با نوشتن متون انگلیسی سر و کار دارید ، قطعا اشتراک پرمیوم wordtune مناسب شماست.

 چرا باید از اکانت وردتون استفاده کرد؟

دلایل متعددی برای استفاده از این نرم‌افزار وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارت است از:

  • صرفه‌جویی در زمان: وردتون بسیاری از وظایف ویرایش که به عهده شماست را انجام می‌دهد و از این طریق به شما کمک می‌کند تا بتوانید تا حد قابل‌توجهی در زمان خود صرفه‌جویی کنید و با تمرکز بیشتر بر محتوایتان، متنی باکیفیت‌تر را خلق کنید.
  • ارتقای مهارت‌های نگارش: وردتون در حین اصلاح به ارائه راهنمایی‌های نگارشی و پیشنهاد کلمات و عبارات جایگزین می‌پردازد و مهارت‌های نگارش شما را توسعه می‌دهد.
  • افزایش جذابیت و گیرایی متن: از دیگر دلایلی که به شما توصیه می‌کنیم از وردتون استفاده کنید این است که این نرم‌افزار با ارائه راهکارهایی برای تنوع لحن، وضوح و خوانایی متن و.. به شما کمک می‌کند تا محتوایی جذاب‌تر و گیراتر برای مخاطبان هدف خود ارائه دهید و در نهایت به آن چیزی که مد نظرتان است دست پیدا کنید.
  • اطمینان از اصالت محتوا: این نرم‌افزار همان‌طور که گفتیم با بررسی دقیق متن شما آن را از نظر سرقت ادبی کاملاً می‌سنجد و خیالتان را از بابت اصالت محتوا آسوده می‌کند.
  • طیف گسترده‌ای از کاربردها: وردتون بر روی یک موضوع تمرکز نکرده و اصلاحات نگارش را برای طیف گسترده‌ای از متون مختلف همچون ایمیل‌های اداری، گزارش‌های کاری، محتوای وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی، داستان و رمان و… انجام خواهد داد.

مطالب مرتبط