معرفی محصول

اکانت پرمیوم Ginger چه ویژگی هایی دارد؟

اکانت پرمیوم جینجر

توی این نوشته به شما اکانت پرمیوم Ginger رو معرفی خواهم کرد. مزیت ها و معایبش رو بهتون خواهم گفت و البته نحوه استفاده ازش رو شرح خواهم داد.با گروه گرامرلی امیرکبیر همراه باشید.

Ginger چیه و چرا بوجود اومده؟

جینجر برای پیشرفت توی کار طراحی شده.مجهز به هوش مصنوعیه و تمرکزش روی زبان انگلیسیه.این شرکت توی سال 2010 با 25میلیون دلار سرمایه تاسیس شد.Ginger یه شرکت پیشرو توی زمینه هوش مصنوعی و فناوریه و چندین ثبت اختراع هم داشته.Ginger متهعد به نوآوری و استفاده از تکنولوژی دیپ لرنینگ یا یادگیری عمیق شده.خلاصه کلام اینکه واقعا یکی از شرکت های پیشرفته توی زمینه فناوریه.

با اکانت پرمیوم Ginger چیکار میشه کرد؟

هدف جینجر اینه که یه کار فرهنگی کنه. شما اگر دنبال خرید گرامرلی بودید میدونید که هردوشرکت یک هدف رو دنبال میکنن. به این معنا که این فرصت رو برای افراد غیر بومی و غیر انگلیسی زبان فراهم کنه تا بتونن مثل بقیه زندگی کنن.عموم افرادی که به زبانی غیر از انگلیسی(زبان مادریشون) حرف میزنن مشکلات گرامری،نارسا خوانی و …دارن.مثل دانشجو ها یا افرادی که مهاجرت کردن و … .بیش از 1 میلیون نفر کاربر هفتگی به جینجر توی این زمینه اعتماد کردن.

ویژگی ­های اکانت پرمیوم Ginger

مانند بسیاری از برنامه ­های مشابه، Ginger نیز دارای یک پلاگین Chrome و یک برنامه تلفن های هوشمند است، با این حال از می­توان آن را از برنامه­ های مشابه خود بهتر دانست و دلیل آن، سفارشی­سازی اپلیکیشن آن است تا رابط کاربری را راحت تر کرده باشد.

به غیر از اپلیکشن و پلاگین های کاربرپسند، اکانت پرمیوم جینجر یک سری ویژگی های جذاب و متمایز دیگری نیز دارد:

اکانت پرمیوم Ginger

اصلاح لغات و گرامر

اگر به هر دلیل در متون خود، اشتباه گرامری و یا املایی داشته باشید، با خرید اکانت جینجر آن را اصلاح می ­کنید و یک متن بدون غلط را خواهید داشت.

برنامه متن به گفتار

با خرید اکانت جینجر از این ویژگی کاربردی نیز برخوردار خواهید شد. این برنامه متن­ های شما را برایتان می­ خواند و حتی می ­تواند زمان خواندن و نوشتن یادداشت ها تغییراتی را برای شما اعمال کند.

مربی شخصی

جینجر با الگوریتم و هوش منصوعی خود، درس ­هایی متناسب با اشتباهات رایج شما ایجاد می­ کند و آن­ها را به شما آموزش می ­دهد.

برای مثال اگر بر روی فعل­ ها اشتباهات زیادی داشته باشید، تمرکز خود را بر آن­ها گذاشته و به مرور شما را با کاربرد صحیح فعل­ ها آشنا می کند. بنابراین میتوان اکانت Ginger را یک برنامه آموزشی نیز بدانید.

قابلیت Change all

اگر دوست دارید Ginger همه تغییراتش را یکباره اعمال کند، کافیست گزینه Change all را فعال کنید. در این حالت بعد از اتمام متن، جینجر تغییراتش را اعمال می ­کند و سپس می­توانید با صرف وقت کمتر، گزینه های تغییر یافته را قبول و یا رد کنید.

تغییر نوع نوشتار

اکانت Ginger به شما گزینه های زیادی برای تغییر نوع نوشتار یک جمله را می ­دهد. برای مثال اگر روزانه ایمیل­ های مشابه زیادی را ارسال می ­کنید، می ­توانید از این ویژگی استفاده کنید تا جملات مشابه را با مترادف­ ها، اصطلاحات و… زیادی که جینجر به شما پیشنهاد می­دهد عوض کنید و حال و هوای نوشته ­هایتان را تغییر دهید.

گاهی همه چیز درست است اما متن ­شما مناسب موقعیت نیست. برای مثال یک ایمیل اداری حال و هوای اداری می ­طلبد. Ginger با اصطلاحات به جا و مناسب، متن شما را متناسب با نیاز تغییر می­دهد.

ترجمه

برخلاف تعدادی از برنامه­ های مشابه که قادر به ترجمه متن ها نیستند، Ginger می ­تواند متن­ هایتان را ترجمه کند. البته بسته به نوع اکانت شما تعداد زبان­ های موجود متفاوت است. اگر اکانت پرمیوم جینجر را خریداری کنید، قادر به ترجمه متن­ هایتان به 60 زبان زنده خواهید بود.

خرید نسخه پریمیوم این برنامه را به چه کسانی توصیه میشود؟

خرید نسخه ممتاز Ginger را به افرادی توصیه می‌شود که اغلب به زبان انگلیسی می‌نویسند یا با هم ارتباط برقرار می‌کنند و میخواهند دستور زبان، املا و سبک نوشتاری خود را بهبود بخشند. نسخه ممتاز ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند بازنویسی جمله، قابلیت تبدیل متن به گفتار و مربی شخصی برای تمرین زبانی مناسب را ارائه می‌دهد. این می تواند به ویژه برای دانش آموزان، حرفه‌ای‌ها و انگلیسی زبانان غیر بومی که به دنبال افزایش مهارت‌های زبانی خود هستند مفید باشد.

ضرورت داشتن اکانت پریمیوم جینجر(Ginger )

انتخاب در مورد این موضوع در نهایت به نیازهای خاص شما و استفاده از این برنامه بستگی دارد. منطقی است که نسخه پریمیوم این برنامه در مقایسه با نسخه رایگان خود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته زیادی را ارائه میکند. در نتیجه، اگر دائماً نیاز به تصحیح متن درجه یک و کمک در پیمایش در پیچیدگی‌های یادگیری زبان و برقراری ارتباط مؤثر با دیگران دارید، انتخاب نسخه ممتاز Ginger بدون شک اقدام عاقلانه‌ای خواهد بود.

در طول چند سال گذشته، فوریت فزاینده‌ای برای کسب مهارت‌های زبانی وجود داشته است. به لطف پیشرفت چشمگیر در فناوری، فرآیند یادگیری به طور قابل توجهی قابل دسترس‌تر شده است. بنابراین، شرم آور است که اجازه دهیم این فرصت طلایی از دست برود. اکنون اقدام کنید و با سرمایه گذاری در حساب پریمیوم این برنامه استثنایی، سفر یادگیری زبان خود را آغاز کنید.

اکانت پرمیوم Ginger

انواع اکانت پرمیوم Ginger چیا هستن؟

  • اکانت دانشجویی که با تخفیف میشه خریدش بیش از 70 درصد تخفیف
  • اکانت تیمی مخصوص تیم ها و شرکت ها که چندین نفر میتونن ازش استفاده کنن
  • اکانت پرمیوم Ginger بصورت تکی یا انفرادی

چرا نیاز نیست اکانت پرمیوم Ginger رو داشته باشم؟

  1. حتما دوسداری محدود باشی و نمیخوای به تعداد نامحدود غلط های متن هات رو تصحیح کنی!
  2. شاید دوست نداری کلمات پیشنهادی معادلی که دریافت میکنی نامحدود باشه و متنی که نوشتی بچگانه به نظر برسه
  3. علاقه نداری متنت برای کاربر جذاب باشه!با اکانت پرمیوم Ginger میتونی اصطلاحات و عبارات جذابی رو بصورت نامحدود و فقط با1 کلیک به متنت اضافه کنی تا خوندنش برای کاربر لذت بخش تر باشه و حرفه ای تر بنظر برسی
  4. دوست داری فقط از زبان انگلیسی استفاده کنی و نمیخوای به بیش از 40 زبان دیگه متنت رو ترجمه کنی!

توی چه پلتفرم ها و دستگاه هایی میتونم جینجر رو استفاده کنم؟

  • خیلی راحت میتونی با اکانت پرمیوم Ginger اونو به ورد آفیس اضافه کنی
  • پلاگین قابل اضافه کردن به گوگل کروم داره
  • اپلیکیشن دسکتاپ برای ویندوز و مک
  • اپلیکیشن موبایل برای اندروید و IOS
  • کیبورد جینجر
  • Api جینجر که میتونید با خرید اکانت پرمیوم Ginger مخصوص api از این ویرایشگر توی برنامه های خودتون استفاده اختصاصی بکنید

تفاوت­ های اکانت پرمیوم Ginger و نسخه رایگان آن چیست؟

نسخه رایگان اشراک Ginger بسیار محدود است. در نسخه رایگان تنها به ترجمه، معنی لغات، اصلاح متن اما به صورت محدود و پلاگین Chrome دسترسی دارید. در واقع اکثر ویژگی­ هایی که پیش­تر گفته شد تنها در اکانت پرمیوم Ginger موجود است. با خرید اکانت پرمیوم Ginger می ­توانید به تمامی ویژگی­ های آن دسترسی پیدا کنید.

مطالب مرتبط