معرفی محصول

دلایل استفاده از گرامرلی

دلایل استفاده از گرامرلی

دلایل استفاده از گرامرلی : استفاده از گرامرلی Grammarly برای دانشجویان و نویسندگان بسیار مفید است، چرا که توانایی شناسایی خطاها در متن را تا 10 برابر بیشتر از مایکروسافت ورد دارد.

با به کارگیری الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی، این برنامه تنها یک ابزار تصحیح املا و گرامر ساده نیست. برای مثال، با خرید اکانت گرامرلی پرمیوم Premium، کاربران به امکاناتی چون انتخاب دقیق کلمات، تصحیح ساختار جملات، و نقطه‌گذاری هوشمند دسترسی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، Grammarly قادر است لحن و مضمون متن را تحلیل کرده و توصیه‌های مرتبطی ارائه دهد.این امکانات باعث می‌شود که Grammarly به یک ابزار کلیدی برای بهبود نوشتار تبدیل شود. برای بررسی بیشتر تا انتها همراه گروه گرامرلی امیرکبیر باشید.

ویژگی‌های منحصر به ‌فرد و کاربرد گرامرلی (Grammarly) :

استفاده آسان

برای استفاده از گرامرلی نیاز به مهارت خاصی نیست. این ابزار می‌تواند روی مرورگر‌های مختلف نصب شود و به طور خودکار اشتباهات نوشتاری را برطرف کند. اگر در شبکه‌های اجتماعی مطلبی می‌گذارید یا در حال نوشتن ایمیل هستید، گرامرلی همزمان متن شما را برای خطاهای آن اسکن می‌کند.

استفاده از گرامرلی در مرورگر‌ها به لطف افزونه‌های آن امکان پذیر است، کاربران می‌توانند از خدمات رایگان گرامرلی مانند پیشنهاد دستور زبانی و کلمات مناسب بهره ببرند. همچنین با دبل‌کلیک بر روی هر کلمه، گرامرلی تعریف دیکشنری آن را نماش می‌دهد.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اختصاصی

برای بررسی کامل‌تر متون، نرم‌افزار‌های گرامرلی در سیستم‌های ویندوز و مک در دسترس هستند. کاربران فقط باید فایل متنی خود را در صفحه نرم‌افزار بیندازند تا بررسی خطاهای متن شروع شود.

همچنین ابزار گرامرلی به مایکروسافت ورد اضافه می‌شود و کار بررسی متن را در لحظه نوشتن انجام می‌دهد. به علاوه با استفاده از گرامرلی متن کلی نیز هر لحظه در حال بررسی شدن است تا با پیشنهاد کلمه و اصلاح ساختار جملات، متن کوتاه‌تر و منسجم‌تر شود.

کیبورد موبایل

برای کسانی که می‌خواهند ابزار ویرایش را همیشه در دسترس داشته باشند کیبورد گرامرلی برای موبایل‌های اندروید و ‌ios عرضه شده است. نوشتن در موبایل و تبلت بیش از پیش رایج است، از نوشتن ایمیل‌ها و پر کردن فرم‌های مهم بگیرید تا نوشتن مقالات و متن در شبکه‌های اجتماعی، همه در موبایل‌ها و تبلت‌ها انجام می‌شود و استفاده از گرامرلی روشی مناسب برای نوشتن بدون اشتباه است.

بهترین ویژگی این کیبود رایگان بودن آن است یعنی مانند نسخه رایگانِ افزونه، نرم‌افزار دسکتاپ و ویراستار وب، می‌توانید پیشنهاد‌های تصحیح و ویرایش دستوری را دریافت و از آن استفاده کنید و به طور کلی برای انجام کار‌های ویرایشی سبک بسیار مناسب است.

دلایل استفاده از گرامرلی

تنظیم تلفظ در Grammarly برای زبان انگلیسی

Grammarly قابلیتی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از گرامرلی تفاوت‌های تلفظ در آمریکایی و بریتانیایی را شناسایی و تنظیم کنند. این ابزار همچنین تفاوت‌های املایی مربوط به این دو سبک زبانی را شناسایی کرده و بر اساس تنظیمات کاربر عمل می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی از تلفظ‌های استرالیایی و کانادایی نیز در Grammarly وجود دارد.

برای تولیدکنندگان محتوای بین‌المللی، نوشتن با لهجه‌های متفاوت اهمیت زیادی دارد، چرا که بسیاری از مشتریان تمایل دارند متن‌هایشان مطابق با لهجه دلخواه‌شان نوشته شود.

کاربران Grammarly می‌توانند با ورود به حساب کاربری Grammarly خود و کلیک بر روی گزینه “Select Language” در تب پروفایل، تنظیمات زبانی خود را تغییر دهند. همچنین در افزونه مرورگر، با کلیک بر روی آیکون Grammarly و انتخاب گزینه “I write”، تغییر زبان به راحتی امکان‌پذیر است.

ارتقاء کیفیت مقالات با استفاده از گرامرلی

استفاده از گرامرلی Grammarly می‌تواند به طور موثری کیفیت مقالات شما را افزایش دهد، چرا که این ابزار با اصلاح اشتباهات کوچک و ارائه پیشنهاداتی برای بهینه‌سازی متن، تأثیر قابل توجهی دارد. این ابزار برای استفاده از گرامرلی دانشجویانی که در حال نوشتن پایان‌نامه هستند، نویسندگانی که به نگارش رمان‌های خود مشغول‌اند و ویراستارانی که متونی را ویرایش می‌کنند که توسط افرادی نوشته شده‌اند که از Grammarly استفاده نکرده‌اند، یک ابزار هوشمند و ضروری است.

اصلاح ابهام در نوشتار با Grammarly

نویسندگان با تجربه معمولاً از به کار بردن حروف و عبارات نامعین پرهیز می‌کنند، که به ندرت در آثارشان دیده می‌شود. این مسئله در محتوای وب نیز کمتر رخ می‌دهد. با این حال، هنگام نگارش، گاهی ممکن است با این موارد مواجه شوید. استفاده از گرامرلی در شناسایی و اصلاح این نوع جملات بسیار کارآمد است. گرچه استفاده از عبارات مجهول در موقعیت‌های خاص ضروری است، اما به طور کلی، استفاده از کلمات مشخص و روشن نوشتار را زیباتر، معنادارتر، صمیمانه‌تر و تأثیرگذارتر می‌سازد.

توضیح کامل چرایی تغییرات ایجاد شده با استفاده از گرامرلی

برخلاف مایکروسافت ورد که فقط برخی از اشتباهات املایی را نشان می دهد، Grammarly توضیح کاملی درباره علت نادرست بودن کلمه یا جمله ارائه می دهد، علاوه بر این، خطاهای متنی را بهتر شناسایی می کند و دلایل عدم استفاده از کلمه را توضیح می دهد. و قوانین دستور زبان را در موقعیت مناسب به شما یادآوری می کند. استفاده از گرامرلی مانند معلمی است که اشتباهات را تصحیح می کند و ضمن توضیح اشتباهات، نگارش صحیح را آموزش می دهد.

گرامرلی ردیاب قوی سرقت های ادبی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید نسخه پریمیوم Grammarly، تشخیص سرقت ادبی است. این ابزار محتوای مورد نظر را با بیش از 16 میلیارد وب سایت و پایگاه داده دانشگاهی مقایسه می کند. این ویژگی که در ویرایشگرهای وب و نرم افزارهای گرامر موجود است، ابزاری مفید برای دانشجویان و تولیدکنندگان محتوا است.

قابلیت خودآگاهی با استفاده از گرامرلی

«غرور نویسنده» عبارتی آشناست، اینطور نیست؟ یک نویسنده، حتی اگر بسیار با استعداد باشد، معمولاً به سختی نقاط ضعف خود را تشخیص می دهد. Grammarly با ارسال گزارش هفتگی به این کاربران برای شناخت بیشتر خود کمک می کند. این گزارش که Grammarly Insights نام دارد، تصویر واضحی از فعالیت کاربر ارائه می دهد.

Grammarly به شما می گوید که چند بار از کلمات خاصی استفاده می کنید، ماشین حساب اشتباهات رایج شما مانند املا و دستور زبان را تشخیص می دهد و البته آموزش های لازم را ارائه می دهد. همچنین استفاده از گرامرلی کار شما را با سایر کاربران مقایسه می کند و به شما این امکان را می دهد که از نقاط قوت آن ها در کار خود استفاده کنید.

پلن‌های پریمیوم مقرون به صرفه گرامرلی!

گرامرلی توسط گروهی از زبان‌شناسان مطرح طراحی شده است. آن‌ها توانسته‌اند با استفاده از گرامرلی دانش خود را در خدمت اهداف حرفه‌ای نویسندگان و استفاده معمولی کاربران عادی قرار دهند. اگرچه بسیاری از ویژگی‌های گرامرلی رایگان است اما بسیاری از کاربران خواستار استفاده از تمام قابلیت‌های گرامرلی هستند.

اگر به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنید خرید اکانت پریمیوم گرامرلی ضروری است. بر طبق آمار گرامرلی، نسخه پریمیوم گرامرلی به 85 درصد کاربران در ارتقا نویسندگی کمک کرده است، 76 درصد کاربران نویسندگی در کنار گرامرلی را لذت‌بخش‌تر دانسته‌اند و 99 درصد نتایج بهتر شغلی و درسی را با استفاده از آن کسب کرده‌اند.

دلایل استفاده از گرامرلی

تأثیر استفاده از گرامرلی در موفقیت مقالات علمی

استفاده از گرامرلی یکی از عوامل مهمی که در موفقیت مقالات علمی برای پذیرش در ژورنال‌های خارجی نقش دارد، که باعث نوشتار صحیح و استاندارد است. در واقع، حتی اگر مقاله از نظر محتوایی بسیار قوی باشد، ولی نوشتار آن از نظر دستور زبان و نگارش نامناسب باشد، احتمال رد شدنش بسیار بالاست.

پس از ترجمه مقاله، لازم است که توسط مترجمان و ویراستاران حرفه‌ای ویرایش شود تا از رعایت ساختارهای دقیق زبان انگلیسی اطمینان حاصل شود. بدون این ویرایش دقیق، شانس پذیرش مقاله در ژورنال‌های معتبر بسیار کم خواهد بود.

استفاده از گرامرلی برای ویرایش دقیق نوشتار انگلیسی مقاله پس از ترجمه اهمیت زیادی دارد تا مطمئن شویم که مطالب و مفاهیم به درستی منتقل شده‌اند. این جنبه‌ها، شامل نگارش و خوانایی متن و انتقال صحیح مفاهیم، برای داوران بسیار مهم است و در صورت ضعف در این زمینه‌ها، مقاله شانس پذیرش در ژورنال‌های معتبر را از دست می‌دهد.

آیا خرید اکانت پرمیوم گرامرلی (Grammarly Premium) به صورت قانونی برای کاربران ایرانی ممکن است؟

همانطور که می دانید خرید سرویس هایی مانند گرامرلی (Grammarly) برای ایران تحریم است.

از طرف دیگر ، به دلیل نیاز به حساب های بانکی بین المللی و با توجه به بالا بودن نرخ ارز و هزینه بالای خرید به دلار ، تهیه آن حتی از طریق سایت های خدمات پرداختی تقریباً غیرممکن است.

فروشگاه گرامرلی مفتخر است به عنوان نماینده ی فروش اکانت اختصاصی و قانونی گرامرلی (Grammarly)، به شما این امکان را میدهد که با پرداخت کمترین هزینه اشتراک سرویس مورد نظر را روی ایمیل یا اکانت شخصی شما شارژ و فعال کنید.

 

مطالب مرتبط