دسته‌بندی نشده

قوانین اکانت ها

ویژگی ها و محدودیت های اکانت گرامرلی (Grammarly)

  • فرایند خرید اکانت های گرامرلی از طریق گروه گرامرلی دانشگاه امیرکبیر به صورت تماماً قانونی و رسمی می باشد و اکانت شخصی و خصوصی کاربر به پرمیوم ارتقا می یابد.
  • قیمت هر اکانت گرامرلی پرمیوم  یکساله، 140 دلار می باشد که با خرید از طریق گروه گرامرلی امیرکبیر می توانید با هزینه 7.5 دلار، اکانت اشتراکی پرمیوم گرامرلی را تهیه نمایید.
  • هر اکانت گرامرلی پرمیوم خریداری شده توسط متقاضی از گروه گرامرلی امیرکبیر، از تاریخ خریداری شده در همان روز (منظور زمان و تاریخی است که ایمیل دعوت نامه در همان روز برای کاربر ارسال می شود) شروع و به مدت یکسال ادامه خواهد داشت و هر کاربر، در این مدت می تواند از خدمات پشتیبانی اکانت ها بهره ببرد. ممکن است بعضاً اختلاف یک روزه از زمان شروع اکانت تا ارسال اکانت ها به کاربران رخ دهد ولی تا جای ممکن سعی می شود که ارسال اکانت ها به سرعت انجام شود.
  • ویژگی های اکانت پریمیوم گرامرلی شامل بررسی نحوه سبک نوشتن، اصلاح ساختارهای جمله ای ناواضح، بررسی کلمات بیش از حد استفاده شده و کلمات نامناسب، تصحیح متون با بیش از 250 قاعده گرامری، بررسی نشانه گذاری (Punctuation) و ساختار جمله به صورت پیشرفته، سرقت ادبی و … . می باشد که برای بررسی بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید:
  • بعد از خرید اکانت اشتراکی، شما یک ایمیل و پسورد دریافت می کنید که ایمیل و پسورد دریافتی را باید در بخش لاگین در سایت گرامرلی (Grammarly.com) وارد نمایید.
  • اکانت های Grammarly اشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید.
  • هر اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست توی سیستم قبلی ابتدا لاگ اوت نمایید و سپس در سیستم جدید لاگین کنید.
  • برای خرید اکانت خصوصی، لطفاً تیکت ارسال نمایید.
  • با توجه به اینکه تعداد متقاضیان بالا هست بنابراین بعد از خرید اکانت، لطفاً تا انتهای روز صبر نمایید و از ارسال هر گونه تیکت و یا پرسش در این زمینه جداً خودداری کنید. بازه زمانی ارسال ایمیل به شما بسته به زمان خریدتان متغیر می باشد. ممکن است ایمیل را همان دقایق اولیه خرید دریافت نمایید و یا برای برخی کاربران تا 12 ساعت به طول انجامد. به صورت کلی، سعی مجموعه ما بر این است که بهترین خدماتمان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربرانمان قرار دهیم.

ویژگی ها و محدودیت های اکانت Quillbot

  • اکانت کوییلبات (Quillbot) جزء اکانت هایی می باشد که کاربران ایرانی تحریم می باشند، بنابراین قوانین ذکر شده در این بخش، جهت استفاده بهتر از اکانت های خریداری شده، ذکر می شوند و کاربر موظف می باشد که به رعایت آن ها پایبند باشد.
  • این نرم افزار جهت پارافرایز کردن و خلاصه نویسی متون انگلیسی مناسب هست و توی این حوزه جزء نرم افزارهای نامبر وان محسوب می شود.
  • پارافریز کردن به معنای بازنویسی یک متن بعد از درک مفهوم آن به زبان خود است. یکی از مواردی که این نرم افزار می تواند راهگشا باشد در حوزه سرقت ادبی و بررسی پلاجیاریسم می باشد که با استفاده از این نرم افزار و پارافرایز کردن متون انگلیسی می توان میزان شباهت متنی که درصد مشابهت آن با یکی از مقالات بالا هست را کاهش داد. ویژگی دیگر این نرم افزار خلاصه نویسی متن ورودی می باشد.
  • قیمت سالانه هر اکانت Quillbot برابر با 99.95 دلار می باشد که شما می توانید آن را با قیمت تنها 8.5 دلار از گروه گرامرلی امیرکبیر خریداری نمایید.
  • اکانت ها اشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید.
  • هر اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست توی سیستم قبلی ابتدا لاگ اوت نمایید و سپس در سیستم جدید لاگین کنید.
  • چنانچه در طول یکسالی که کاربر اکانت را خریداری کرده است، اکانت دچار هرگونه مشکلی شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست اکانت را مورد بررسی قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، اکانت جایگزین برای کاربر ارسال شود. بازه زمانی ارسال اکانت جدید باید کمتر از دو روز باشد. چنانچه به هر علتی بازه زمانی ارسال اکانت جایگزین بیشتر از زمان تعیین شده شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست که به انتهای بازه یکساله اکانت خریداری شده به تعداد روز تاخیر، اضافه نماید.
  • با توجه به اینکه اکانت Quillbot جزء اکانت هایی است که کاربران ایرانی به آن دسترسی مستقیم ندارند و تحریم می باشند. می بایست حتماً از طریق فیلترشکن اقدام به ورود به اکانتتون نمایید.
  • اخیرا نرم افزار quillbot به ویژگی های خود دو بخش Co-write و plagiarism checker را اضافه کرده است. با توجه به اینکه نرم افزار quillbot به صورت اشتراکی استفاده می شود اگر فایلی در این بخش ها آپلود شود برای اشخاص دیگر هم قابل مشاهده است بنابراین ((اکیدا توصیه می شود از آپلود فایل های مهم در این دو بخش خودداری نمایید)). شما می توانید از بخش انلاین ان استفاده نمایید و متون مورد نظرتان را در کادر های مربوطه کپی و پست کنید. در این حالت امکان دیده شدن متن شما وجود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار quillbot صرفاً به منظور پارافرایز کردن متون ارائه شده است. برای بررسی سرقت ادبی یا همان plagiarism شما میتوانید از نرم افزار Turnitin که به صورت تخصصی در حوزه سرقت ادبی مطرح است، استفاده نمایید.
  • بعد از خرید اکانت کوییلبات (Quillbot)، حداکثر بعد از دو الی سه روز کاری، متقاضیان، یک ایمیل دریافت خواهند کرد که یوزر و پسورد ورود به سایت Quillbot در آن قرار داده شده است که از طریق آن می توانند نسبت به لاگین و ورود به اکانت اقدام نمایند.
  • لازم به ذکر است که سعی مجموعه گروه گرامرلی دانشگاه امیرکبیر بر این است که نرم افزارهای محبوب و کاربردی در حوزه تحقیق و پژوهش را با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت مناسب در اختیار پژوهشگران و جامعه آکادمیک کشور قرار دهد.

ویژگی ها و محدودیت های اکانت وردتیون (Wordtune)

  • اکانت وردتیون (Wordtune) جزء اکانت هایی می باشد که کاربران ایرانی تحریم می باشند، بنابراین قوانین ذکر شده در این بخش، جهت استفاده بهتر از اکانت های خریداری شده، ذکر می شوند و کاربر موظف می باشد که به انجام آن ها پایبند باشد.
  • نرم افزار وردتیون (Wordtune) جهت پارافرایز کردن متون انگلیسی مورداستفاده قرار می گیرد و یکی از نرم افزارهای مناسب این حوزه می باشد. این نرم افزار، ‎یکی از ایده های جذاب در میان تحولات و پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی می باشد. این نرم افزار سعی می کند ابتدا با آنالیز نوشتار، ‏منظور شما را بفهمد و در ادامه بر طبق آن، متون متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد که در نهایت با کمک شما به روش سعی و خطا منجر به تولید محتوا ‏می شود. لازم به ذکر است که این نرم افزار به دلیل دیتابیس بسیار وسیعی که دارد متون متفاوتی را که با گفته شما مشابه می باشد، در ‏سطح وب پیدا می کند و آن ها را نیز در بین متون پیشنهادی خود ارائه می دهد.‏ این نرم افزار شامل بخش های مختلفی می باشد که در ادامه ذکر می شوند.
  • ویژگی های بخش پرمیوم نوشتار نرم افزار Wordtune شامل:‏‏1-‏ Rewrite
    ‎ ‎این ویژگی متن های جایگزین را به شما پیشنهاد می دهد‎.‌‏ متن های متفاوت را برای شما لیست می کند تا بتوانید با انتخاب بهترین ‏متن از دیدگاه خود جمله خود را به آن تغییر دهید.‏
    ‏2-‏ Casual ‎
    متن هایی که به شما پیشنهاد می دهد محاوره ای و غیر رسمی می باشند‎.‌‏ شما از این متون می توانید در شبکه اجتماعی متفاوت ‏مانند ‏Facebook، ‏Twitter‏ و … استفاده کنید.‏
    ‏3-‏ Formal
    این ویژگی متونی را به شما پیشنهاد می دهد که رسمی می باشند و برای نامه نگاری و ایمیل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد‎.‎
    ‏4-‏ Shorten
    این ویژگی به شما کمک می کند تا متون شما کوتاهتر شوند‎.‎
    ‏5-‏ Expand
    این ویژگی متن شما را بسط می دهد. جملاتی را به متن شما اضافه می کند.‏
  • هزینه هر اکانت ‏Wordtune‏ پریمیوم برای استفاده بدون محدودیت،به مدت یکسال 119.88 دلار می باشد. ‏گروه گرامرلی امیرکبیر موفق شده است تا این نرم افزار را با تخفیف بیش از 92% یعنی صرفاً با قیمت 8.5 دلار برای شما عزیزان مهیا نماید.‏
  • اکانت های‎ ‌‏ ‌‎ wordtune اشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه ‏بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید‎.‎
  • اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم به صورت همزمان می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست ‏سیستم قبلی را ‏Logout‏ نمایید و سپس در سیستم جدید ‏Login‏ کنید.‏
  • چنانچه در طول یکسالی که کاربر اکانت را خریداری کرده است، اکانت دچار هرگونه مشکلی شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست اکانت را مورد بررسی قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، اکانت جایگزین برای کاربر ارسال شود. بازه زمانی ارسال اکانت جدید باید کمتر از دو روز باشد. چنانچه به هر علتی بازه زمانی ارسال اکانت جایگزین بیشتر از زمان تعیین شده شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست که به انتهای بازه یکساله اکانت خریداری شده به تعداد روز تاخیر، اضافه نماید.
  • بعد از خرید اکانت وردتیون (Wordtune) ، بعد از حداکثر دو الی سه روز کاری، متقاضیان، یک ایمیل دریافت خواهند کرد که یوزر و پسورد ورود به سایت Wordtune در آن قرار داده شده است که از طریق آن می توانند نسبت به لاگین و ورود به اکانت اقدام نمایند.
  • جهت استفاده از اکانت در داخل ایران حتماً باید از فیلترشکن استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است که سعی مجموعه گروه گرامرلی دانشگاه امیرکبیر بر این است که نرم افزارهای محبوب و کاربردی در حوزه تحقیق و پژوهش را با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت مناسب در اختیار پژوهشگران و جامعه آکادمیک کشور قرار دهد.

ویژگی ها و محدودیت های اکانت ترنتین و ایتنتیکیت (Turnitin & Ithenticate)

  • اکانت ترنتین (Turnitin) جزء اکانت هایی می باشد که کاربران ایرانی تحریم می باشند، بنابراین قوانین ذکر شده در این بخش، جهت استفاده بهتر از اکانت های خریداری شده، ذکر می شوند و کاربر موظف می باشد که به آن ها پایبند باشد.
  • نرم افزار ترنتین (Turnitin) جهت بررسی سرقت ادبی و گزارشگیری پلاجیایرسم مناسب هست و توی این حوزه جزء نرم افزارهای نامبر وان محسوب می شود.
  • اکانت های ترنتین شخصی و خصوصی می باشند.
  • تا جایی که مطلع هستیم، اکانت های Turnitin و Itenticate هر دو مربوط به یک شرکت می باشند. با توجه به اینکه ایتنتیکیت نسخه تجاری آن محسوب می شود و بیشتر موسسات، سازمان ها و … آن را خریداری می نمایند و ترنتین نسخه دانشجویی محسوب می شود که قیمتی به مراتب پایین تر دارد و به لحاظ خروجی بررسی سرقت ادبی هر دو در یک سطح می باشند، فلذا گروه گرامرلی امیرکبیر اقدام به فروش صرفاً اکانت های ترنتین کرده است که عموم کاربران بتوانند از این نرم افزار با هزینه پایین استفاده نمایند.
  • شما می توانید هر اکانت ترنتین را با قیمت فقط 7 دلار از گروه گرامرلی دانشگاه امیرکبیر تهیه نمایید.
  • نیازی به ایجاد اکانت اولیه در سایت ترنتین نمی باشد. و بر اساس ایمیلی که از طرف سایت Turnitin دریافت می کنید می توانید نسبت به فعالسازی و ساخت اکانت اقدام نمایید.
  • چنانچه در طول یکسالی که کاربر اکانت را خریداری کرده است، اکانت دچار هرگونه مشکلی شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست اکانت را مورد بررسی قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، اکانت جایگزین برای کاربر ارسال شود. بازه زمانی ارسال اکانت جدید باید کمتر از دو روز باشد. چنانچه به هر علتی بازه زمانی ارسال اکانت جایگزین بیشتر از زمان تعیین شده شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست که به انتهای بازه یکساله اکانت خریداری شده به تعداد روز تاخیر، اضافه نماید.
  • بعد از خرید اکانت ترنتین (Turnitin)، حداکثر بعد از دو الی سه روز کاری، متقاضیان، یک ایمیل از طرف سایت Turnitin دریافت خواهند کرد که از طریق آن می توانند نسبت به فعالسازی و ورود به اکانت اقدام نمایند.
  • لازم به ذکر است که حتماً برای خرید این اکانت نام و نام خانوادگی به انگلیسی در بخش مشخصات فردی قرار گیرد.
  • محدودیت هر اکانت ترنتین بدین صورت هست که شش مقاله اول را می توانید در یک روز هم گزارش گیری نمایید (هر assignment سه مقاله) و برای بقیه مقالات، هر 24 ساعت و یا هر یک روز دو مقاله (هر assignment یک مقاله) می تواند بررسی شود.
  • چنانچه برای موسسه و یا سازمان خودتان به اکانت ترنتین با تعداد بررسی بیشتر در روز نیاز داشتید می توانید از طریق تیکت و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید که سفارش شما مورد بررسی قرار گیرد.

ویژگی ها و محدودیت های اکانت جینجر (Ginger)

  • اکانت جینجر (Ginger) جزء اکانت هایی می باشد که کاربران ایرانی تحریم می باشند، بنابراین قوانین ذکر شده در این بخش، جهت استفاده بهتر از اکانت های خریداری شده، ذکر می شوند و کاربر موظف می باشد که به آن ها پایبند باشد.
  • دارای قابلیت ویرایش همزمان با پیشنهاد کلمات، علائم نگارشی و املا
  • دارای ویژگی تبدیل متن به گفتار است که به شما امکان می‌دهد که متن خود را گوش دهید، سبک متن خود، روان بودن وسرعت آن را بررسی کنید و فعل‌های مجهول را حذف کنید.
  • ترجمه بیش از ۶۰ زبان را در نسخه پریمیوم آن موجود است. بنابراین، Ginger برای افرادی که به چندین زبان می‌نویسند، عالی است.
  • جملات با ساختار اشتباه را شناسایی می‌کند و آن جمله‌ها را به صورت صحیح‌تر و خواندنی‌تر ویرایش می‌کند. یعنی این نرم افزار امکان ویرایش گرامر و پارافرایز متن را به طور همزمان دارد.
  • با افزونه قدرتمند Chrome همراه است. که سرعت این افزونه حتی از نرم افزار گرامرلی هم بیشتر است.
  • نرم افزار ویندوز آن نیازی به فیلترشکن ندارد.
  • برای کسانی که در حال یادگیری یا نیاز به مکاتبات با زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و … دارند بسیار مفید و کاربردی می باشد.
  • هزینه اصلی هر اکانت پرمیوم Ginger برابر با 84$ می باشد. گروه گرامرلی امیرکبیر موفق شده است آن را با قیمت استثنایی ارائه دهد که در بخش محصولات این قیمت قابل مشاهده می باشد.
  • اکانت های‎ ‌‏ ‌‎ Ginger اشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه ‏بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید‎.‎
  • اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم به صورت همزمان می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست ‏سیستم قبلی را ‏Logout‏ نمایید و سپس در سیستم جدید ‏Login‏ کنید.‏
  • بعد از خرید اکانت، حداکثر بعد از دو الی سه روز کاری، مشخصات اکانت به ایمیل کاربر ارسال می شود. بنابراین از کاربران گرامی خواهشمندیم که از ارسال تیکت اضافی در این بازه زمانی جداً خودداری نمایند.
  • چنانچه در طول یکسالی که کاربر اکانت را خریداری کرده است، اکانت دچار هرگونه مشکلی شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست اکانت را مورد بررسی قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، اکانت جایگزین برای کاربر ارسال شود. بازه زمانی ارسال اکانت جدید باید کمتر از دو روز باشد. چنانچه به هر علتی بازه زمانی ارسال اکانت جایگزین بیشتر از زمان تعیین شده شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست که به انتهای بازه یکساله اکانت خریداری شده به تعداد روز تاخیر، اضافه نماید.
  • همچنین چنانچه به هر علتی همانند تغییر سیاست های شرکت مذکور، امکان دریافت خدمات از این شرکت دیگر در طی سال مقدور نباشد، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف است هزینه تعداد روزهای باقی مانده از اکانت را به کاربر برگشت دهد و یا اینکه کاربر می تواند با معادلسازی تعداد روزهای باقی مانده اکانتش، اکانت پرمیوم دیگری دریافت نماید.
  • جهت استفاده از اکانت در داخل ایران حتماً باید از فیلترشکن استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است که سعی مجموعه گروه گرامرلی امیرکبیر بر این است که نرم افزارهای محبوب و کاربردی در حوزه تحقیق و پژوهش را با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت مناسب در اختیار پژوهشگران و جامعه آکادمیک کشور قرار دهد.

ویژگی ها و محدودیت های اکانت پرورایتینگ اید (ProWritingAid)

  • اکانت پرورایتینگ اید (ProWritingAid) جزء اکانت هایی می باشد که کاربران ایرانی تحریم می باشند، بنابراین قوانین ذکر شده در این بخش، جهت استفاده بهتر از اکانت های خریداری شده، ذکر می شوند و کاربر موظف می باشد که به آن ها پایبند باشد.
  • این نرم افزار دارای ویژگی های زیر می باشد:
    Real time check: در این ویژگی متن شما به صورت لحظه ای بررسی می شود و همه اشتباهات گرامری، نگارشی و … برای شما مشخص می شود. شما میتوانید هر یک از انها را تایید یا رد کنید و کیفیت متن خود را بهبود ببخشید.
    Sentence Structure Report: این ویژگی بسیار خاص و بی نظیر است و در هیچ یک از نرم افزارهای دیگر وجود ندارد. با استفاده از این ویژگی شما می توانید گزارش درصد میزان استفاده از جملات با ساختارهای مختلف در متن را دریافت کنید و با توازن بین انوع ساختارهای مختلف می توانید متن خود را یکپارچه و منسجم کنید.
    Sentence Length Report: یک متن خوب باید دارای جملات کوتاه، متوسط و بلند باشد. این ویژگی جالب شما را از اندازه جملات متن مطلع می کند. این ویژگی به شما کمک می کند بتوانید بخش هایی از متن را که جملات بلند و نامفهوم دارد را راحتر شناسایی و برای تغییر آن اقدام کنید. در نهایت می توانید گزارش تعداد جملات کوتاه، متوسط و بلند را دریافت کنید و برای رسیدن به تناسب بهتر در متن اقدام کنید.
  • هزینه اصلی هر اکانت پرمیوم ProWritingAid برابر با 120$ می باشد. گروه گرامرلی امیرکبیر موفق شده است آن را با قیمت استثنایی ارائه دهد که در بخش محصولات، این قیمت قابل مشاهده می باشد.
  • اکانت های‎ ‌‏ ‌‎ ProWritingAidاشتراکی هستند. این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه ‏بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید‎.‎
  • اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم به صورت همزمان می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست ‏سیستم قبلی را ‏Logout‏ نمایید و سپس در سیستم جدید ‏Login‏ کنید.‏
  • بعد از خرید اکانت، حداکثر بعد از دو الی سه روز کاری، مشخصات اکانت به ایمیل کاربر ارسال می شود. بنابراین از کاربران گرامی خواهشمندیم که از ارسال تیکت اضافی در این بازه زمانی جداً خودداری نمایند.
  • چنانچه در طول یکسالی که کاربر اکانت را خریداری کرده است، اکانت دچار هرگونه مشکلی شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست اکانت را مورد بررسی قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، اکانت جایگزین برای کاربر ارسال شود. بازه زمانی ارسال اکانت جدید باید کمتر از دو روز باشد. چنانچه به هر علتی بازه زمانی ارسال اکانت جایگزین بیشتر از زمان تعیین شده شود، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف هست که به انتهای بازه یکساله اکانت خریداری شده به تعداد روز تاخیر، اضافه نماید.
  • همچنین چنانچه به هر علتی همانند تغییر سیاست های شرکت مذکور، امکان دریافت خدمات از این شرکت دیگر در طی سال مقدور نباشد، گروه گرامرلی امیرکبیر موظف است هزینه تعداد روزهای باقی مانده از اکانت را به کاربر برگشت دهد و یا اینکه کاربر می تواند با معادلسازی تعداد روزهای باقی مانده اکانتش، اکانت پرمیوم دیگری دریافت نماید.
  • جهت استفاده از اکانت در داخل ایران حتماً باید از فیلترشکن استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است که سعی مجموعه گروه گرامرلی امیرکبیر بر این است که نرم افزارهای محبوب و کاربردی در حوزه تحقیق و پژوهش را با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت مناسب در اختیار پژوهشگران و جامعه آکادمیک کشور قرار دهد.