اخبار و اطلاعیه

تفاوت بین کویل بات و وردتون

تفاوت بین کویل بات و وردتون

تفاوت بین کویل بات و وردتون : کویل بات و وردتون در سال 2024 کدام ابزار ترجمه واقعا بهتر است؟ با خرید اشتراک Wordtune وردتون و  خرید اکانت QuillBot کویل بات از قابلیت های پریمیوم آن ها بهره مند شوید.
من از کویل بات و وردتون استفاده می‌کنم و هنوز هم استفاده می‌کنم و مقایسه صادقانه من از دو ابزار بازنویسی کویل بات و وردتون همه چیزهایی را که باید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید ابزار بدانید به شما می‌گوید. در ادامه به بررسی کامل و مقایسه کامل کویل بات و وردتون می پردازیم. با گروه گرامرلی امیر کبیر همراه باشید.

Wordtune (وردتیون) چیست؟

Wordtune (وردتیون) در سال 2018 به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر نوشتار و افزونه گوگل کروم ایجاد شد.

این برنامه از ابزارهای هوش مصنوعی مدرن و مدل های زبانی استفاده می کند به همین دلیل است که می تواند متن را بفهمد و راه های مختلفی را برای بازنویسی یک جمله بدون تغییر معنای جمله پیشنهاد کند.

نرم افزار Wordtune یکی از محبوب ترین نرم افزارهای نوشتاری آنلاین مورد اعتماد دانشجویان، وبلاگ نویسان، نویسندگان و دیگر متخصصان است که می تواند محتوای شما را به سبک های مختلف بازنویسی کند.

این برنامه را می توان به عنوان یک ابزار بازنویسی سبک در نظر گرفت که بسیار شبیه به Quillbot است. عمدتا به عنوان افزونه برای سایر سیستم پلتفرم ها استفاده می شود.

این ابزار فقط امکان بازنویسی دستی را می دهد و می توانید به 10 زبان مختلف بازنویسی کنید. همچنین Wordtune از 5 فرمت بازنویسی پشتیبانی می کند که البته مختص کاربران پرمیوم است.

چگونه از اکانت وردتون استفاده کنیم؟

برای استفاده از اکانت Wordtune در ابتدا باید این پلتفرم را دانلود، نصب و راه‌اندازی کنید تا بتوانید از ویژگی‌های این اکانت استفاده کنید. وردتون از جیمیل نیز پشتیبانی می‌کند. زمانی که متن خود را وارد می‌کنید، نماد وردتون را در گوشه‌ای از صفحه مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی آن پیشنهادهای مختلفی که برای جمله ارائه شده است را خواهید دید. این پلتفرم همچنین قادر است محتوای متنی را به صورت زبان رسمی، غیررسمی، لحن‌های متفاوت و سبک‌های مختلف بازنگری کند.

QuillBot (کویل بات) چیست؟

QuillBot یک ابزار بازنویسی مقاله است که می توان به عنوان یک افزونه در هر مرورگر وب و ویرایشگر متن مانند Microsoft Word و Google docs برای بازنویسی، پارافریز و تغییر ساختار محتوا استفاه کرد.

در واقع هدف اصلی ابزار این است که با تغییر ساختار جملات و جایگزینی کلمات با مترادف آنها، ضمن حفظ معنای محتوای اصلی، مطالب را مجدداً بیان کند.

در سال 2017 توسط سه دانشجوی علوم کامپیوتر ایجاد شد و از زمان، آن ها به طور مداوم ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کنند و کیفیت محصول را هر روز بهتر می کنند.

علاوه برا ابزار پارافریز، QuillBot همچنین امکان خلاصه نویسی و بررسی گرامر هم در این برنامه فراهم کرده است.

QuillBot بیش از 10 ملیون کاربر در سراسر جهان دارد از جمله دانشجویان، افراد حرفه ای و نویسندگان که از آن برای نوشتن محتوا به طور موثر استفاده می کنند.

QuillBot (کویل بات) در چه دستگاه هایی پشتیبانی می شود؟

در حال حاضر برای استفاده از این سرویس بایستی به کمک مرورگر دسکتاپ از وبسایت این سرویس استفاده کنید.

همچنین برای گوگل کروم، Microsoft Word وGoogle Docs افزونه ارائه شده تا کار شما راحت تر شود.

تفاوت بین کویل بات و وردتون ، نصب کدام برنامه راحت تر است؟

هر دو کویل بات و وردتون برنامه‌های SaaS هستند که می‌توانید به‌صورت آنلاین بدون دانلود چیزی از آنها استفاده کنید، بنابراین از این نظر برابر هستند.
هر دو کویل بات و وردتون دارای افزونه های کروم هستند که می توانید نصب کنید و روند تقریباً یکسان است.
من این دو برنامه کویل بات و وردتون را بر اساس این معیارها یکسان می کنم.

رابط کاربری کویل بات و وردتون

در رابطه با رابط کاربری ، تفاوت های قابل توجهی بین کویل بات و وردتون وجود دارد.

رابط Quillbot

در بررسی کویل بات و وردتون داشبورد Quillbot بسیار آسان برای استفاده و تسلط است.
در نوار کناری سمت چپ، تعدادی آیکون وجود دارد که در واقع پیوندهایی به برنامه های Quillbot هستند، اکثر آنها رایگان هستند.
• Paraphraser (حالت پولی، اما رایگان موجود)؛
• چک کننده سرقت ادبی (پرداخت شده);
• نویسنده مشترک (رایگان)؛
• گرامر چک کننده (رایگان)؛
• Citation Generator (رایگان)؛
• خلاصه کننده (رایگان)؛
• مترجم (رایگان).
در وسط صفحه، یک ویرایشگر محتوای بزرگ وجود دارد که می توانید محتوای خود را با استفاده از برنامه های Quillbot تغییر دهید.
در پایین ویرایشگر، سه دکمه وجود دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات ابزارهای Quillbot را سرهم کنید، آمار استفاده از Quillbot خود را ببینید و به تیم Quillbot بازخورد بدهید.
در نهایت بررسی کویل بات و وردتون، در سمت راست بالا، دکمه‌هایی برای جابه‌جایی بین نسخه‌های مختلف زبان انگلیسی (انگلیسی آمریکایی، انگلیسی کانادایی، انگلیسی استرالیایی و انگلیسی بریتانیایی) وجود دارد، حالت تاریک را روشن کنید و به جزئیات حساب خود دسترسی پیدا کنید.
به طور کلی بین کویل بات و وردتون، داشبورد و رابط Quillbot بسیار شهودی است و برای هر کسی به راحتی در چند دقیقه قابل درک است.
تفاوت بین کویل بات و وردتون

رابط Wordtune

Wordtune همچنین بین کویل بات و وردتون دارای یک رابط کاربری ساده و شهودی است که استفاده از آن آسان است. هنگامی که وارد Wordtune شدید، می‌توانید یک کلمه، عبارت یا جمله را برجسته کنید و روی نماد Wordtune کلیک کنید تا گزینه‌های جایگزین برای بازنویسی یا تغییر ساختار متن را ببینید.
در زیر متن، گزینه‌های استانداردی وجود دارد که در هر ویرایشگر مبتنی بر آنلاین پیدا می‌کنید (مورب، پررنگ، نقاط گلوله، فهرست‌های مرتب، فهرست‌های نامرتب، خط‌کشیدن…)
در بالای متن حالت‌های بازنویسی Wordtune وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بازنویسی محتوا استفاده کنید.
اینها هستند:
• گاه به گاه;
• رسمی؛
• کوتاه کردن؛
• بسط دادن؛
• ادویه ها.
اینها همه خود توضیحی هستند، اما Spices یک ویژگی منحصر به فرد برای Wordtune است (Quillbot فاقد آن است).
شما با انتخاب متنی که می‌خواهید تقویت شود و سپس روی دکمه «ادویه‌ها» کلیک کنید، از آن استفاده می‌کنید. سپس کاری را که می‌خواهید Wordtune انجام دهد انتخاب کنید (آماری اضافه کنید، شوخی کنید، به نوشتن ادامه دهید، توضیح کامل بدهید، تاکید کنید…)
همچنین بین کویل بات و وردتون می‌توانید از پنل ویرایشگر سمت راست استفاده کنید تا بازخورد لحظه‌ای در مورد لحن و رسمی بودن نوشته‌تان را ببینید و بر اساس آن تنظیمات را انجام دهید. همچنین به شما اصلاحات و توصیه هایی را در متنی که باید انجام دهید تا به میزان قابل توجهی نوشته خود را بهبود بخشید، نشان می دهد.
اگر به مرور زمان در ویرایشگر Wordtune به نوشتن ادامه دهید، نویسنده بهتری خواهید بود، کسی که اشتباهات کمتری را مرتکب می شود.

کدام ابزار رابط بهتری دارد؟

Wordtune رابط کاربری ساده تری دارد در بین کویل بات و وردتون.همه گزینه ها در یک پنجره هستند و همه چیز در دسترس و بصری است Quillbot همچنین دارای یک داشبورد ساده است، اما کمی پیچیده تر است، زیرا آنها ابزارهای بسیار بیشتری نسبت به Wordtune دارند.

تفاوت بین کویل بات و وردتون در عملکرد تفسیری

کویل بات و وردتون هر دو ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که می توانند به کاربران در ترجمه کمک کنند، اما تفاوت هایی در نحوه عملکرد آنها وجود دارد.

 Quillbot

Quillbot به عنوان یک ابزار بازنویسی با کیفیت برتر شروع به کار کرد که به طور خاص برای بازنویسی متن با حفظ معنای اصلی طراحی شده است.
ترجمه‌گر آن‌ها از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل متن و تولید نسخه‌های جایگزین مشابه از نظر معنا، اما در قالب و ساختار متفاوت استفاده می‌کند.
Quillbot بین کویل بات و وردتون در حال حاضر 8 حالت مختلف بازنویسی (استاندارد، روان، کوتاه، گسترش، خلاق، رسمی، ساده و سفارشی) را ارائه می‌کند که می‌توانند بر اساس
سطح پیچیدگی یا سادگی دلخواه سفارشی شوند. خروجی بازنویسی شده بدون سرقت ادبی و از نظر گرامری صحیح است.
همچنین بین کویل بات و وردتون، Quillbot در بازنویسی پاراگراف ها و جملات فردی عالی است، در حالی که با متون متوسط و طولانی تر مبارزه می کند. بنابراین نمی توانید از Quillbot برای بازنویسی کل مقالات با فشار یک دکمه استفاده کنید.

Wordtune

Wordtune همچنین در مقایسه کویل بات و وردتون یک تفسیر کننده محتوای عالی است و اغلب به جای Quillbot از آن استفاده می کنم، به خصوص اگر احساس کنم که Quillbot متنی با صدای روباتیک به من داده است که هیچ انسانی بدون توجه به چیزی نمی خواند.
بین کویل بات و وردتون Wordtune به نظر من اضافه می کند که لمس انسان کمی بهتر از Quillbot است، اما باز هم، این مشکل فقط گاهی اوقات ایجاد می شود زیرا Quillbot هنوز انتخاب ترجیحی من است.

تفاوت بین کویل بات و وردتون کدام ابزار ترجمه بهتر است؟

اگر به یک سرویس ترجمه کامل نیاز داریدبین کویل بات و وردتون، Quillbot ممکن است موثرتر باشد. اگر به پیشنهادهای عبارت یا عبارت جایگزین در سطح جمله نیاز دارید، Wordtune ممکن است مفیدتر باشد. ارزش این را دارد که هر دو ابزار کویل بات و وردتون را امتحان کنید تا ببینید کدامیک برای نیازهای خاص شما بهترین کار را دارد.
از آنجایی که Quillbot حالت های بازنویسی بیشتری را ارائه می دهد، برنده این دسته است.

بین کویل بات و وردتون کدام ابزار خلاصه کننده محتوا بهتری را ارائه می دهد؟

Quillbot 2 حالت خلاصه سازی را ارائه می دهد، در حالی که Wordtune فقط یک حالت دارد. هر دو ابزار کویل بات و وردتون در بازنویسی قطعات کوتاه متن عالی هستند.
با این حال، همانطور که از مثال های بالا مشاهده می شود، Quillbot به خوبی Wordtune در خلاصه کردن مقالات طولانی تر نیست.

مقایسه ادغام کویل بات و وردتون

هر دو کویل بات و وردتون ادغام های زیادی را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای بهبود تجربه کاربری خود با این دو ابزار استفاده کنید.

ادغام های Quillbot

در بین کویل بات و وردتون QuillBot یک برنامه افزودنی کروم ارائه می دهد که تقریباً در هر جایی که می نویسید کار می کند و سرعت نوشتن شما را در این فرآیند افزایش می دهد. می‌توانید از افزونه در Google Docs، تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی، مشتریان ایمیل و غیره استفاده کنید.
استفاده از برنامه های افزودنی Quillbot برای Chrome و Microsoft Word راحت است، اما در مقایسه کویل بات و وردتون با برنامه مبتنی بر وب، قابلیت های محدودی را ارائه می دهند.
از طریق 2 افزونه، به Quillbot Paraphraser، Quillbot Grammar Checker، Quillbot Summarizer و Quillbot Translator دسترسی خواهید داشت.
شما به Quillbot Plagiarism Checker، Quillbot Citation Generator و Quillbot Co-Writer دسترسی نخواهید داشت.

ادغام Wordtune

Wordtune همچنین در بررسی کویل بات و وردتون یک برنامه افزودنی کروم را ارائه می دهد که به طور یکپارچه با Google Docs، Microsoft Word و کلاینت های ایمیل ادغام می شود.
افزونه Wordtune Chrome در Gmail، WhatsApp، Twitter، Facebook، LinkedIn، Slack Web و غیره نیز کار می کند.
تفاوت بین کویل بات و وردتون

 کدام برنامه یکپارچه سازی بیشتر و بهتر ارائه می دهد؟

کویل بات و وردتون زمانی که صحبت از ادغام از طریق Google Chrome به میان می‌آید، به هم متصل هستند. به این معنی که در هر جایی که افزونه Quillbot Chrome کار می کند، افزونه Wordtune نیز کار می کند.
با این حال، Quillbot یک افزونه برای مایکروسافت ورد نیز ارائه می‌کند، و اگرچه در آزمایش من متوجه شدم که کمی باگ است، اما هنوز هم در بیشتر مواقع خوب کار می‌کند و این چیزی است که Wordtune اصلا ارائه نمی‌دهد.

تفاوت بین کویل بات و وردتون در قیمت گذاری

کویل بات و وردتون طیف وسیعی از گزینه های قیمت گذاری را ارائه می دهند، از جمله نسخه رایگان با ویژگی های محدود و نسخه های پولی با عملکرد اضافی.
هر دو گزینه نسبت به شرکت‌های محتوای سفارشی، مانند کپی‌رایترها یا مشاوران پیچ دک، بسیار ارزان هستند .

قیمت گذاری کویل بات و وردتون کدام ابزار مقرون به صرفه تر است؟

کویل بات و وردتون طیف وسیعی از گزینه های قیمت گذاری را متناسب با نیازها و بودجه های مختلف ارائه می دهند.
نسخه‌های رایگان می‌توانند راهی عالی برای آزمایش ابزارها و بررسی مناسب بودن آن‌ها باشند، در حالی که نسخه‌های پولی ویژگی‌ها و عملکردهای بیشتری را ارائه می‌کنند که می‌تواند برای کاربران یا تیم‌های پیشرفته‌تر مفید باشد.
قیمت هر دو کویل بات و وردتون ابزار یکسان است، با این حال، Quillbot با بسیاری از ویژگی های اضافی، ارزش بیشتری را برای دلار خرج می کند.
همچنین، نسخه رایگان Quillbot از نظر استفاده و زمان نامحدود است، در حالی که Wordtune تنها 10 عمل در روز به شما ارائه می دهد که بسیار کم است.

مطالب مرتبط