اخبار و اطلاعیه

مقایسه تفاوت وردتون و گرامرلی

تفاوت وردتون و گرامرلی

تفاوت وردتون و گرامرلی چیست؟ آیا می خواهید خطاهای گرامری را شناسایی کنید؟ آیا به پیشنهادهای ساختار جمله مناسب نیاز دارید؟ بازخورد مناسب برای لحن و سبک محتوا؟
در حالی که یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی خوب به شما در انجام تمام موارد فوق کمک می کند، همه یکسان نیستند.با خرید اکانت گرامرلی پرمیوم و  خرید اشتراک Wordtune وردتون از قابلیت های آن استفاده کنید.
برخی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را ارائه می‌کنند، برخی دیگر ویژگی‌های اصلی ویراستاری را ارائه می‌کنند،و سپس مواردی از مشتریان برای گفتن وجود دارد.
با وجود گزینه های متعدد، دو ابزار برجسته هستند: Wordtune و Grammarly.
وردتون و گرامرلی را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های برتر، قیمت و سطح پشتیبانی را در میان سایر موارد با هم مقایسه می‌کنیم. با گروه گرامرلی امیرکبیر همراه باشید.

اکانت گرامرلی چیست؟

گرامرلی (Grammarly) نرم‌افزاری کاربردی است که در زمینه تولید محتوای متنی استفاده می‌شود. افرادی که از زبان انگلیسی برای نوشتن مقالات و ایمیل‌های کاری خود استفاده می‌کنند، باید نکاتی از جمله قواعد نگارشی و املای صحیح کلمات را رعایت کنند. نرم‌افزار گرامرلی در این زمان به شما کمک می‌کند. گرامرلی در تهیه مقالات انگلیسی، آزمون‌های بین‌المللی و شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. برای خرید اکانت گرامرلی باید از خدمات پرداخت ارزی بین‌المللی یا خدمات سایت‌های داخلی استفاده کنید. با این حال سوالی که ممکن است در ذهن علاقمندان به استفاده از این نرم‌افزار ایجاد شود، چگونگی استفاده از آن است.

نرم‌افزار گرامرلی؛ ابزاری برتر برای تولید محتوا به زبان انگلیسی

نرم‌افزار گرامرلی باعث ایجاد تحولی بزرگی در تولید محتوای متنی به زبان انگلیسی شده است. این نرم‌افزار به عنوان ویرایشگر خطاهای نگارشی عمل می‌کند و همچنین شباهت‌هایی با نرم‌افزار وردتون دارد. گرامرلی برای هر نویسنده‌ای که از زبان انگلیسی استفاده می‌کند، یک ویراستار حرفه‌ای است.

همانطور که برای متون فارسی نرم‌افزارهایی مخصوص ویرایش وجود دارند، متون انگلیسی دارای نرم‌افزارهایی مشابه هستند. دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید و تمام افرادی که به ویرایش متون انگلیسی نیاز دارند، می‌توانند از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنند. نرم‌افزار Grammarly با استفاده از هوش مصنوعی خود هر ساله به‌روز رسانی می‌شود. گرامرلی اولین بار در سال 2009 مورد استفاده قرار گرفت. این برنامه ویرایش، توسط گروهی از زبان‌شناسان و مهندسان نرم‌افزار طراحی شده است.

الگوریتم‌های موجود در گرامرلی با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت تشخیص درست و دقیق جملات را دارند. این نرم‌افزار با قدرت هوش مصنوعی خود جملات را بررسی می‌کند و اگر خطایی در جملات و کلمات وجود داشته باشد، آن‌ها را تصحیح می‌کند. اکانت گرامرلی متکی بر اینترنت و دارای دو نسخه است. اولین نسخه اینترنتی و دومین نسخه به شکل افزونه نرم‌افزارWord  قابل دسترسی است. این نرم‌افزار توانایی اتصال به‌صورت افزونه به گوگل کروم، فایرفاکس، سافاری، Word و دیگر نرم‌افزارهای مایکروسافت را دارد. گرامرلی از لحظه شروع تایپ متن در حال نظارت بر روی محتوای متنی است.

تفاوت وردتون و گرامرلی

Wordtune (وردتون) چیست؟

Wordtune (وردتیون) در سال 2018 به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر نوشتار و افزونه گوگل کروم ایجاد شد.

این برنامه از ابزارهای هوش مصنوعی مدرن و مدل های زبانی استفاده می کند به همین دلیل است که می تواند متن را بفهمد و راه های مختلفی را برای بازنویسی یک جمله بدون تغییر معنای جمله پیشنهاد کند.

نرم افزار Wordtune یکی از محبوب ترین نرم افزارهای نوشتاری آنلاین مورد اعتماد دانشجویان، وبلاگ نویسان، نویسندگان و دیگر متخصصان است که می تواند محتوای شما را به سبک های مختلف بازنویسی کند.

این برنامه را می توان به عنوان یک ابزار بازنویسی سبک در نظر گرفت که بسیار شبیه به Quillbot است. عمدتا به عنوان افزونه برای سایر سیستم پلتفرم ها استفاده می شود.

این ابزار فقط امکان بازنویسی دستی را می دهد و می توانید به 10 زبان مختلف بازنویسی کنید. همچنین Wordtune از 5 فرمت بازنویسی پشتیبانی می کند که البته مختص کاربران پرمیوم است.

Wordtune (وردتون) چگونه کار می کند؟

هنگامی که آن را دانلود و فعال کردید، می‌توانید ویژگی‌هایش را درGoogle Docs، Gmail، LinkedIn، Facebook و سایر پلتفرم‌ها تجربه کنید.

به عنوان مثال، افزونه Wordtune از Gmail پشتیبانی می کند.

بنابراین هنگامی که یک جمله را بنویسید، متوجه خواهید شد که یک نماد Wordtune در گوشه آن وجود دارد، وقتی روی آن کلیک می‌کنید، می‌توانید جمله ‌های مختلف پیشنهادی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، برای جمله شما جایگزین های رسمی یا غیر رسمی، با لحن متفاوت و فرمول بندی مجدد به صورت بلند یا کوتاه ارائه می دهد.

خدمات پریمیوم اکستنش Wordtune چه مواردی است؟

اگر بخواهید از از خدمات پریمیوم اکستنش Wordtune استفاده کنید چند گزینه بیشتر خواهید داشت که بسیار کارآمد هستند.

۱) Rewrite it: این گزینه که در حالت free هم در دسترس است، برای نشان دادن متن جایگزین استفاده می شود.

۲) Make it casual: متونی را به شما پیشنهاد می‌کند که حالت رسمی نداشته باشد و بیان آن راحت‌تر باشد.

۳) Make it Formal: متونی را به شما پیشنهاد می‌کند که حالت رسمی دارد و برای نامه نگاری و ارسال ایمیل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴) Shorten it: متون شما را کوتاه‌تر می‌کند که برای ارسال در شبکه‌های اجتماعی کارآمد‌تر است.

۵) Expand it: متون شما را بلند‌تر می‌کند که برای استفاده در وبلاگ و مقالات کاربرد بیشتری دارد.

مقایس هتفاوت وردتون و گرامرلی

وردتون و گرامرلی هر دو قابلیت‌های نوشتن هوش مصنوعی گسترده‌ای را برای تولید محتوای بدون خطا ارائه می‌کنند. اما آیا یکی بهتر از دیگری است؟ بیایید دریابیم!

بررسی گرامر

ابزار رایگان جستجوگر گرامری Grammarly بین وردتون و گرامرلی پیشنهادات دقیقی را برای رفع خطاها و بهبود وضوح محتوا ارائه می دهد.
در مقایسه وردتون و گرامرلی، قابلیت‌های دستور زبان Wordtune کوتاه است. برنده رفع اشتباهات گرامری و غلط های املایی؟ از نظر دستور زبان، دست پایین!

جستجوگر سرقت ادبی

Grammarly در بین وردتون و گرامرلی همچنین یک ویژگی قوی بررسی سرقت ادبی ارائه می دهد که سرقت ادبی را در متن شما در حین جستجو برای سایر مشکلات نوشتاری تشخیص می دهد.
می توانید از پیشنهادات اصلی ابزار استفاده کنید و محتوای سرقت شده را با طرح حق بیمه جایگزین کنید.
Wordtune در مقایسه وردتون و گرامرلی بررسی سرقت ادبی را ارائه نمی دهد. در عوض، این ابزار می‌تواند جملات را بازنویسی کند و در عین حال معنی را دست نخورده نگه دارد تا محتوا بدون سرقت ادبی باشد.
بنابراین در مقایسه وردتون و گرامرلی، Grammarly نسبت به Wordtune دست بالا را دارد.

نوشتن با هوش مصنوعی

در تفاوت وردتون و گرامرلی قابلیت Wordtune’s Spices می تواند با کلیک یک دکمه محتوا را برای شما بازنویسی کند
می‌توانید بین سبک‌های نوشتاری معمولی و رسمی متناوب کنید. محتوا را با داده های واقعی کوتاه یا گسترش دهید.
در نهایت، بسته به نیازهای منحصر به فرد و مهارت های نوشتاری خود، می توانید از میان چندین  درخواست انتخاب کنید
Spices به عنوان یک افزونه در Google Chrome موجود است. همچنین می‌توانید از آن در Google Docs، Edge Add-on، iOS Mobile App و موارد دیگر استفاده کنید.

Grammarly در مقایسه وردتون و گرامرلی، در حالی که دستیار نوشتن هوش مصنوعی است، در بازنویسی متن مهارت چندانی ندارد. این ابزار به جای پارافراسی، در رفع اشتباهات املایی و اشتباهات گرامری مفیدتر است. برای تمام نیازهای نوشتن (و بازنویسی) هوش مصنوعی، Wordtune انتخاب بهتری است.

تفاوت وردتون و گرامرلی

یکپارچه سازی

Wordtune بین وردتون و گرامرلی با برنامه های محبوب مانند Microsoft Outlook، Google Docs، Gmail، Slack، WhatsApp، X، LinkedIn و غیره ادغام می شود.
Grammarly همچنین ادغام در بیش از 500000 برنامه و وب سایت، از جمله Gmail، Outlook، SMS، WhatsApp، Facebook، Twitter، LinkedIn و غیره را ارائه می دهد.

زبان ها

Grammarly در حال حاضر فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند.

در مقایسه وردتون و گرامرلی، Wordtune برای غیر انگلیسی زبانان عالی است. این می تواند زبان های مختلف جهانی مانند اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ماندارین، هندی، کره ای، عربی، عبری، روسی یا پرتغالی را به انگلیسی ترجمه کند.

سایر ویژگی های مفید وردتون و گرامرلی

Grammarly’s Tone Checker در بین وردتون و گرامرلی تضمین می کند که پیام شما در بین خوانندگان به خوبی دریافت می شود. از این ویژگی برای ارزیابی رسمی، اعتماد به نفس و خوش بینی محتوای خود استفاده کنید
همچنین می‌توانید یک «ویرایشگر حرفه‌ای» استخدام کنید که بتواند دیدگاهی انسانی در محتوای شما ارائه دهد چیزی که در Wordtune وجود ندارد.

در مقایسه وردتون و گرامرلی، Wordtune یک ابزار اقتصادی چک کردن دستور زبان است که به شما امکان می‌دهد لحن محتوای خود را در زمان واقعی تنظیم کنید. با این حال، شما فقط می توانید بین سبک های رسمی، خنثی و غیررسمی یکی را انتخاب کنید.

 Reddit در تفاوت وردتون و گرامرلی

بیشتر مردم به Grammarly در بین وردتون و گرامرلی تمایل دارند، به ویژه به دلیل املا، اصلاحات دستوری، ویژگی های ویرایش و محتوای بدون خطا
من یک ویرایشگر هستم، بنابراین Grammarly همراه من است، به خصوص که دکمه “این را کلیک کنید، و همه این خطاها برطرف می شوند” را دارد. همه در یک جعبه کوچک و قابل پیمایش است.»
موضوع جداگانه ، چند کاربر Reddit ادعا می کنند که Wordtune بین وردتون و گرامرلی به بهبود ساختار جمله کمک می کند.

تفاوت وردتون و گرامرلی – وردتون و گرامرلی آیا انتخاب درستی وجود دارد؟

هر دو ابزار وردتون و گرامرلی برای موارد و کاربردهای مختلف عالی هستند. Wordtune به شما کنترل بیشتری بر نوشتن محتوا می دهد، در حالی که Grammarly به حل مسائل کلیدی نوشتن در سطح چشم پرنده کمک می کند
ابزاری که انتخاب می‌کنید در نهایت به چگونگی، چرایی و آنچه می‌خواهید بنویسید، علاوه بر حفظ اهداف نهایی خواننده‌تان، بستگی دارد.

مطالب مرتبط