اخبار و اطلاعیه

ویژگی های اکانت wordtune

ویژگی های اکانت wordtune

ویژگی های اکانت wordtune : Wordtune یک ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن کمک به کاربران برای افزایش مهارت‌های نوشتاری با پیشنهاد عبارت‌های جایگزین و انتخاب کلمات است. به طور کلی، Wordtune می‌تواند ابزار مفیدی برای بهبود مهارت‌های نوشتاری، به‌ویژه برای افراد غیر انگلیسی زبان باشد.

بر خلاف سایر دستیاران نوشتن هوش مصنوعی، Wordtune با فناوری هوش مصنوعی ساخته شده است که به آن اجازه می دهد تا زمینه نوشتار شما را درک کند و بازخورد دقیق تری به شما ارائه دهد.

Wordtune به سازمان‌ها امکان می‌دهد متن را در چندین پلتفرم مانند Google Docs، Twitter، LinkedIn، Slack، Facebook و Microsoft Outlook و غیره بازنویسی کنند. این پلتفرم متن را از زبان‌های اسپانیایی، عربی، ماندارین، هندی، کره‌ای، عبری و روسی بر اساس نیازهای فردی به انگلیسی ترجمه می‌کند.

Wordtune در سال 2018 توسط Yoav Shoham، Amnon Shashua و Ori Goshen تأسیس شد. برای بررسی  بیشتر ویژگی های اکانت wordtune تا انتهای مقاله با گروه گرامرلی امیرکبیر همراه باشید.

Wordtune (وردتون) چگونه کار می کند؟

هنگامی که آن را دانلود و فعال کردید، می‌توانید ویژگی‌هایش را درGoogle Docs، Gmail، LinkedIn، Facebook و سایر پلتفرم‌ها تجربه کنید.

به عنوان مثال، افزونه Wordtune از Gmail پشتیبانی می کند.

بنابراین هنگامی که یک جمله را بنویسید، متوجه خواهید شد که یک نماد Wordtune در گوشه آن وجود دارد، وقتی روی آن کلیک می‌کنید، می‌توانید جمله ‌های مختلف پیشنهادی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، برای جمله شما جایگزین های رسمی یا غیر رسمی، با لحن متفاوت و فرمول بندی مجدد به صورت بلند یا کوتاه ارائه می دهد.

Wordtune (وردتیون) در چه دستگاه هایی پشتیبانی می شود؟

در حال حاضر نرم افزار Wordtune تحت وب بوده و برای استفاده از این سرویس بایستی به کمک مرورگر از وبسایت این سرویس استفاده کنید.

همچنین برای گوگل کروم و اپرا افزونه ارائه شده تا کار شما راحت تر شود.

ویژگی های اکانت wordtune

بازنویسی

بازنویسی ویژگی اصلی Wordtune است که به شما امکان می دهد به راحتی راه های جایگزین برای بازنویسی یک کلمه، یک جمله کامل یا حتی یک پاراگراف کامل را انجام دهید. لازم به ذکر است که بازنویسی پاراگراف در حال حاضر فقط از طریق اشتراک های Premium در دسترس است. بازنویسی هم در ویرایشگر Wordtune و هم در سراسر وب از طریق افزونه مرورگر کار می کند.

ویژگی های اکانت wordtune

لحن رسمی و غیر رسمی

این ویژگی Wordtune به شما امکان می‌دهد بین یک لحن خودمانی یا کمی رسمی‌تر انتخاب کنید. اگر از ویرایشگر Wordtune استفاده می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جمله را هایلایت کنید و روی گزینه Casual (غیر رسمی) یا Formal (رسمی) در بالای ویرایشگر کلیک کنید تا متن شما با چند توصیه نمایش داده شود. از طریق افزونه مرورگر نیز می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

کوتاه کردن و گسترش دادن جملات

این ویژگی Wordtune به شما امکان می دهد یک جمله انتخاب شده را کوتاه یا گسترش دهید. اگر زیاد نوشته اید و می خواهید متن خود را مختصرتر کنید مفید است. همچنین می توانید از این ویژگی برای گسترش یک جمله استفاده کنید.

کلمات مترادف از ویژگی های اکانت wordtune

این ویژگی Wordtune به شما امکان می‌دهد یک کلمه را انتخاب کنید و فهرستی از مترادف‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهتر با جمله شما مطابقت دارند. فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Wordtune متن جمله را درک می کند، بنابراین فقط مترادف هایی را ارائه می دهد که در متن آن عبارت خاص طبیعی به نظر می رسند.

Wordtune Spices

Wordtune Spices مجموعه جدیدی از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است که در سال 2023 برای کمک به تقویت نوشتن شما معرفی شد. با Spices، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید جمله‌ای را بسط دهد، مثالی ارائه دهد، آماری ارائه کند یا قیاس‌هایی ارائه دهد. این به شما کنترل بسیار بیشتری بر محتوای خود نسبت به سایر ابزارهای هوش مصنوعی می دهد که به سادگی تمام محتوا را برای شما تولید می کنند.

توصیه ها و اصلاحات

هنگام استفاده از ویرایشگر Wordtune، هنگام نوشتن، فهرستی از توصیه ها و بررسی های دستور زبان در سمت راست ویرایشگر به شما نشان داده می شود.

ترجمه کردن از ویژگی های اکانت wordtune

یکی از مزایای استفاده از Wordtune ترجمه آنلاین است. کلمه یاب آن می تواند تا 9 زبان را شناسایی کند که برخی از آنها اسپانیایی، ماندارین، کره ای و غیره هستند.

اکانت Wordtune ( اکانت وردتون )

اکانت وردتون یک ایده جذاب در بین تکنولوژی و پیشرفت های اخیر است . وردتون راه اندازی شد تا کار نوشتاری آسان تر گردد.

روش کار بسیار آسان است، ابتدا هوش مصنوعی نرم افزار سعی بر آن دارد تا مفهوم ومنظور شما رو از جملات درک کند و سپس با استفاده از دیتابیس پیشرفته خود، جملات پیشنهادی رو ارائه میدهد.

بخش های مختلفی از جمله :

بخش Rewrite:  جملات و کلمات پیشنهادی را به شما ارائه میدهد و از آن میتوانید در جملات خود و بجای آن ها استفاده کنید.

بخش Casual : متن های به صورت محاوره و غیر رسمی به شما پیشنهاد میدهد که از آن می توانید در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

بخش Formal : متونی رو پیشنهاد میکند که رسمی باشند و برای ایمیل و نامه نگاری های رسمی مورد استفاده قرار میگیرد.

بخش Shorten : جملاتی کوتاهتر و مفهمومی تر به شما ارائه می نماید.

بخش Expand : وظیفه گسترش متون رو بر عهده دارد و آن را بسط میدهد و جملاتی به آن اضافه میکند.

وظیفه اصلی وردتون تجزیه و تحلیل متن و پیشنهاد جملات و کلماتی بهتر از متن نویسنده میباشد. وردتون یک سند را در عرض چند دقیقه تجزیه و تحلیل میکند و از کلمات و جملاتی بهتر را به نویسنده ارائه میدهد.

این نرم افزار نکات اصلی و کلمات کلیدی را برای شما استخراج میکند کافیست تنها مقاله و فایل پی دی اف خود را در ان آپلود کنید و در عرض تنها چند ثانیه شگفتی را مشاهده کنید.

این نرم افزار تنها با استفاده از دیتابیس اطلاعاتی خود مضمون جملات و متون رو طوری درکنار هم قرار میدهد و جملات و متون را تجزیه و تحلیل کرده و جملاتی تازه و خواناتر از نویسنده ارائه میدهد. همچنین باعث استخراج کلمات کلیدی اصلی شده و در زمان شما نیز صرفه جویی میکند.

ویژگی های اکانت wordtune

از چه زبان‌هایی در این سرویس پشتیبانی می‌شود؟

در حال حاضر فقط زبان انگلیسی در دسترس است، اما یک ابزار عالی برای غیر انگلیسی زبانان نیز به شمار می‌رود. قابلیت Rewrite می تواند متون را از زبان‌های دیگر به انگلیسی، ترجمه و بازنویسی کند. این ویژگی در حال حاضر از زبان‌های اسپانیایی، ماندارین، عربی، هندی، کره‌ای، عبری و روسی پشتیبانی می‌کند.

تفاوت اکانت wordtune و سرویس‌های اصلاح گرامر و املا در چیست؟

در حالی که ابزارهای تصحیح گرامر به عنوان ویرایشگر تنها با هدف کشف خطاها عمل می‌کنند، ماموریت Wordtune این است که به شما کمک کند تا با ارائه راه‌های کاملاً جدید برای بازنویسی جملات خود و بیان مفهومی‌تر آن‌ها، تفکرات ذهن خود را به نوشتار تبدیل کنید.

پیشنهادات و اصلاحات بازنویسی وردتن علاوه‌بر درست بودن دستور زبان، به شما این امکان را می‌دهد که لحن، کلمات درست و ساختار متن خود را کامل کنید. پشنهاد می کنیم قبل از خرید اکانت wordtune مزایای خرید اکانت Quillbot را نیز بخوانید و این دو را باهم مقایسه کنید.

آیا نسخه رایگان وردتن وجود دارد؟

به طور کلی 2 نوع اکانت یکی رایگان و دیگری به صورت premium وجود دارد که در ورژن رایگان فقط امکان دسترسی به ابزار بازنویسی در حد چند جمله در روز را برایتان فرام می‌کند. این در حالیست که در اکانت پرمیوم wordtune علاوه‌بر دسترسی نامحدود به هر 5 ابزار موجود، امکان پشتیبانی حرفه‌ای نیز وجود دارد. اگر یک کاربر حرفه ای هستید و بصورت روزمره با نوشتن متون انگلیسی سر و کار دارید ، قطعا اشتراک پرمیوم wordtune مناسب شماست.

مطالب مرتبط