معرفی محصول

خرید اکانت Quillbot

خرید اکانت Quillbot

  • اکانت یکساله

  • اکانت اشتراکی

  • ضمانت اکانت

  • پشتیبانی تا پایان اعتبار

Quillbot چیست؟

یکی از نرم افزارهای معروف در حوزه پارافرایز کردن (Paraphrasing) متون انگلیسی نرم افزار Quillbot می باشد که در این زمینه حرف اول را می زند. پارافریز کردن به معنای بازنویسی یک متن بعد از درک مفهوم آن به زبان خود است. یکی از مواردی که این نرم افزار می تواند راهگشا باشد در حوزه ویرایش قسمت هایی از متن هست که توسط نرم افزارهایی مثل Turnitin به عنوان سرقت ادبی شناخته شده اند که از این نرم افزار می توان میزان شباهت متنی که درصد مشابهت آن با یکی از مقالات بالا هست را از طریق پارافرایز کردن، کاهش داد. ویژگی دیگر این نرم افزار خلاصه نویسی متن ورودی و بررسی گرامر می باشد.

محدودیت های اکانت Quillbot

متأسفانه به دلیل تحریم های موجود در قبال کشور عزیزمان ایران، به طور مستقیم ارتباط با شرکت Quillbot امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل، گروه گرامرلی امیرکبیر، طی رایزنی و همکاری با چند دانشگاه معتبر شرق آسیا، توانست به توافق نهایی برای یک همکاری بلند مدت و سازنده برای استفاده از این محصول، دست پیدا کند. طی این توافق، اکانت ها به طور غیر مستقیم خریداری می ­شوند و این اکانت­ها توسط ما برای هر دوره یکساله، پشتیبانی خواهد شد.

نکات قابل توجه قبل از خرید:

اکانت اشتراکی:

این بدان معنی نیست که به اطلاعات شما شخص دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه بدان معنی هست که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید.

حداکثر روی یک سیستم:

هر اکانت دارای این محدودیت می باشد که حداکثر روی یک سیستم می تواند اجرا شود. یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما می بایست توی سیستم قبلی ابتدا لاگ اوت نمایید و سپس در سیستم جدید لاگین کنید.

تحریم ایران:

برای استفاده از اکانت حتماً باید از فیلترشکن استفاده نمایید (داخل ایران).

سوالات متداول

ممکن است در هنگام ورود با خطای شبکه مواجه شوید که در این صورت کشور فیلترشکن را روی یکی از کشورهای آلمان، انگلستان تست کنید و چنانچه این خطا باقی بود بر روی کشور امریکا تست کنید. روی یکی از این سه کشور، این خطا رفع می شود. این مورد به خاطر امنیت قوی سایت Quillbot هست.

بعد از خرید اکانت، 1 الی 2 روز کاری طول می کشد تا ایمیل حاوی اطلاعات ارسال شود. متقاضیان، یک ایمیل دریافت خواهند کرد که یوزر و پسورد ورود به سایت Quillbot در آن قرار داده شده است.

اخیرا نرم افزار quillbot به ویژگی های خود دو بخش Co-writer و plagiarism checker را اضافه کرده است. با توجه به اینکه نرم افزار quillbot به صورت اشتراکی استفاده می شود اگر فایلی در این بخش ها آپلود شود برای اشخاص دیگر هم قابل مشاهده است بنابراین🔻🔻🔻 اکیدا توصیه می شود از آپلود فایل های مهم در این دو بخش خودداری کنید🔻🔻🔻. شما می توانید از بخش انلاین ان استفاده کنید و متون تون را در کادر های مربوطه کپی و پست کنید. در این حالت امکان دیده شدن متن شما وجود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار quillbot به منظور بحث پارافرایز کردن متون ارائه شده است. برای بررسی سرقت ادبی یا همان plagiarism شما میتوانید از نرم افزار Turnitin استفاده بفرمایید.

دیدگاهی در مورد “خرید اکانت Quillbot

  1. مجید گفت:

    سلام
    کدام را انتخاب کنیم: Quillbot یا Wordtune؟

    1. Admin گفت:

      سلام و عرض ادب
      برحسب کاربردی که کاربر استفاده می کند ممکن است یکی از این نرم افزارها مناسبش باشد. باید نسخه رایگان آن را قبلاْ خود کاربر بررسی کنید. هر دو نرم افزار در حوزه ‍‍پارافرایز کردن جملات انگلیسی کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید