معرفی محصول

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی : گرامرلی يك پلتفرم آنلاين است كه با هدف رفع ايرادهاي گرامري و نگارشي و همچنين مبارزه با سرقت هاي علمي و ادبی در سال ٢٠٠٩ در كشور اوكراين توسط الكس شوچنكر و ماكس ليتوين تاسيس شد.

وقتي ميخواهيد مقاله اي را انگليسي بنويسيد يا پستي را در يك وبلاگ قرار دهيد يا بخواهيد در مورد موضوعي با كامنت انگليسي اظهار نظر كنيد یا مکاتبه رسمی از طریق ایمیل و سایر پیام رسان ها داشته باشید لزوما اگر به زبان انگليسي تسلط هم داشته باشيد نميتوانيد مانند يك فرد انگليسي زبان نوشته هاي خود را از لحاظ ادبي، املايي و يا نگارشي تصحيح كنيد و يا اگر بخواهيد خودتان را براي رايتينگ آزمون هاي آيلتس و تافل و جي آر اي و توليمو و … آماده كنيد و نياز داشته باشيد يك ويراستار ايرادهاي نوشته هاي شما را بهتون گوشزد كنه و يه متن عاري از هر گونه اشتباهات نگارشي داشته باشید می توانید روی گرامرلی حساب کنید. استفاده از نرم افزار هاي متنوع وقت گير و يا پر هزينه می باشند اما ميتوانيد به عنوان يك يار هميشگي اقدام به خرید اکانت پرمیوم گرامرلی کنید و با کمترین هزینه از آن استفاده كنيد.

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی از گروه گرامرلی امیرکبیر

  • تحویل آنی
  • ضمانت اکانت
  • اکانت شخصی و قانونی

گرامرلی نسخه رایگان هم دارد؟

بله گرامرلي نسخه رايگان و پريميوم دارد.

نسخه رايگان بدون پرداخت هزينه براي تمامي افراد قابل استفاده است و با نسخه رايگان ١٠٪؜ الی ۳۰٪ از امكانات گرامرلي در اختیار شما قرار می گیرد كه شامل بررسي املايي متن،اصلاح اشتباهات نگارشي و پيشنهاد لغات جديد مي باشد. اما اگر مايل به استفاده كامل از نرم افزار گرامرلي هستيد بايد نسخه پريميوم رو تهيه فرماييد.

امکاناتی که خرید اکانت پرمیوم گرامرلی می توانید از آن استفاده کنید

بررسی کامل نگارشی:

بررسي كامل از نظر ٢٥٠ نكته نگارشي و دستوري

دستور زبان:

بررسي دستور زبان و سبك نگارشي

ارائه راهکار:

ارائه راهكار و پيشنهاد براي بهبود سبك نوشته

غلط گيري

غلط گيري حرفه اي در متون نوشتاری شما

سرقت علمی:

بررسي سرقت علمي متون

کلمات تکراری:

پيشنهاد لغت به جاي كلمات تكراري

سوالات متداول

بعد از ثبت نام و تکمیل سفارش خرید، ایمیل فعال سازی برای شما از طرف شرکت گرامرلی ارسال خواهد شد. ایمیل ارسال شده احتمال دارد وارد پوشه promotion یا spam شود. بنابراین همه بخش های ایمیلتون رو بررسی بفرمایید. فایل راهنمای تصویری پریمیوم سازی اکانت گرامرلی بعد از تکمیل سفارش از طرف سایت ما برای شما ایمیل خواهد شد.

هنوز ایمیل فعال سازی گرامرلی را دریافت نکرده ام؟

بعد از ثبت نام و تکمیل سفارش خرید، ایمیل شما در سیستم ما ثبت می شود. تیم ما در اسرع وقت پرداخت شما را بررسی می کند و در صورت نبودن مشکل ایمیل فعال سازی برای شما از طرف شرکت گرامرلی ارسال خواهد شد. در صورتیکه ۲۴ ساعت از ثبت نام شما گذشته است می توانید از پنل کاربری خود به پشتیبانی تیکت ارسال بفرمایید.

حداکثر با چند دستگاه می توان از اکانت پریمیوم گرامرلی استفاده کرد؟

شما می توانید با پنج دستگاه متفاوت به صورت همزمان از اکانت پریمیوم گرامرلی خود استفاده بفرمایید.

آیا گروه شما به اطلاعات اکانت گرامرلی من دسترسی دارد؟

خیر، گروه گرامرلی امیرکبیر فقط با دریافت یوزرنیم اکانت شما یک درخواست مبنی بر پریمیوم سازی اکانت شما به شرکت گرامرلی ارسال می کند و بعد از تایید هزینه توسط شرکت گرامرلی ایمیل فعال سازی برای ایمیل ثبت نامی شما ارسال خواهد شد و شما می توانید با چند کلیک اکانت خود را به پریمیوم ارتقا دهید. لازم به ذکر است که ایمیل ثبت نامی شما باید همان یوزرنیم اکانت گرامرلی شما باشد

اگر اطلاعات اکانت گرامرلی خود را با کسی دیگر به اشتراک بگذارم آیا آن شخص به فایل های من دسترسی دارد؟

بله اگر اطلاعات اکانت خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید آن شخص می تواند همه فایل های شما را مشاهده کند.

دیدگاهتان را بنویسید