معرفی محصول

خرید نرم افزار Turnitin/ithenticate

خرید نرم افزار Turnitin/ithenticate

متأسفانه به دلیل تحریم های موجود در قبال کشور عزیزمان ایران، به طور مستقیم ارتباط با شرکت Turnitin امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل، گروه گرامرلی امیرکبیر، طی رایزنی و همکاری با چند دانشگاه معتبر شرق آسیا، توانست به توافق نهایی برای یک همکاری بلند مدت و سازنده برای استفاده از این محصول، دست پیدا کند. طی این توافق، خرید نرم افزار Turnitin/ithenticate به طور غیر مستقیم انجام می ­شوند و این اکانت­ها توسط گروه گرامرلی امیرکبیر برای هر دوره یکساله، پشتیبانی خواهد شد.

اکانت نرم افزار Turnitin/ithenticate به صورت شخصی و کاملا قانونی خریداری می ­شوند ولی در صورت هرگونه مشکل در مدت زمان یکساله، گروه گرامرلی امیرکبیر پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

این زیر ساخت برای دانشجویان و محققان کشور مهیا شده است تا بتوانند با خیال راحت و به دور از در اختیار گذاشتن مقاله یا اثر ادبی و علمی خویش به برخی از سودجویان و فرصت طلبان ، خودشان نسبت به بررسی مشابهت و سرقت ادبی و علمی اقدام نمایند.

مزیت خرید نرم افزار Turnitin/ithenticate از گرامرلی

  • اکانت یکساله
  • اکانت شخصی
  • ضمانت اکانت
  • پشتیبانی کامل تا پایان اعتبار

ترنتین (Turnitin) چیست؟

ترنتین (Turnitin/Ithenticate) یکی از بهترین و معتبرترین سایت های بررسی سرقت ادبی و علمی و بررسی مشابهت متنی در جهان می­باشد. تقریباً همه مراکز علمی و مجلات معتبر دنیا با استفاده از نسخه تجاری این نرم افزار (Ithenticate)، مقالات و متون علمی را بررسی و به لحاظ مشابهت امتیاز گذاری می کنند.

نسخه دانشجویی این محصول با نام، Turnitin student account،  علاوه بر این که شامل همه ویژگی های نسخه تجاری آن می باشد، دارای دیتابیس های اضافی شامل گزارشات و متون علمی دانشجویان سراسر جهان می باشد، از ویژگی های این سرویس محتوای دیتابیس قدرتمند و وسیع آن می­باشد که شامل ۷۰ میلیارد وب سایت، ۱ میلیارد مقاله علمی و دانشجویی پذیرفته و چاپ شده در مجلات و انتشارات جهان می­ باشد.

طرح خرید اکانت های  Turnitin از سه شنبه تا جمعه بود و فعال سازی این اکانت ها روز شنبه هر هفته انجام می گرفت. اما گروه گرامرلی امیرکبیر با توجه به احترام به وقت دانشجویان و محققان عزیز و جلوگیری از اتلاف وقت این عزیزان این امکان را فراهم کرده است که ثبت سفارش هر روز هفته صورت گیرد و حداکثر بعد از 1 الی 2 روز کاری اکانت های Turnitin فعال شوند.

بعد از ثبت سفارش، راهنمای تصویری نحوه فعال سازی اکانت Turnitin‌برای شما بلافاصله ایمیل خواهد شد. که به وسیله آن به راحتی می توانید اکانت خود را بسازید و فعال نمایید. یا شما میتوانید از طریق پنل کاربری و بخش مرکز آموزش فایل راهنما را مشاهده بفرمایید.

محدودیت هر اکانت ترنتین بدین صورت هست که شش مقاله اولتان را می توانید در یک روز هم گزارش گیری کنید (هر assignment سه مقاله) و برای بقیه مقالات، هر 24 ساعت و یا هر یک روز دو مقاله (هر assignment یک مقاله) می توانید بررسی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید