معرفی محصول

خرید نرم افزار Wordtune

خرید نرم افزار Wordtune

خرید نرم افزار Wordtune ‎ یکی از ایده های جذاب در میان تحولات و پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی می باشد. نرم افزار ‌‎ ‎Wordtune ‎راه‌اندازی شد تا مردم بتوانند با اطمینان و سهولت بیشتری بنویسند. این نرم افزار سعی می کند ابتدا با آنالیز نوشتار، ‏منظور شما را بفهمد و در ادامه بر طبق آن، متون متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد که در نهایت با کمک شما به روش سعی و خطا منجر به تولید محتوا ‏می شود. لازم به ذکر است که این نرم افزار به دلیل دیتابیس بسیار وسیعی که دارد متون متفاوتی را که با گفته شما مشابه می باشد، در ‏سطح وب پیدا می کند و آن ها را نیز در بین متون پیشنهادی خود ارائه می دهد.‏‏

ویژگی های خرید نرم افزار Wordtune از گرامرلی

  • اکانت یکساله

  • اکانت اشتراکی
  • ضمانت اکانت
  • پشتیبانی تا پایان اعتبار اکانت

نرم افزار Wordtune نسخه رایگان هم دارد؟

نرم افزار Wordtune‌دارای نسخه رایگان و پریمیوم می باشد.  در نسخه رایگان برخی از ویژگی های نرم افزار از قبیل بخش Casual، Formal، Shorten و Expand غیر فعال هستند و امکان استفاده از این ویژگی ها وجود ندارد. تنها ویژگی قابل استفاده بخش Rewrite می باشد که در 24 ساعت بیشتر از 20 جمله نمی توان باز نویسی کرد.

برای خرید اشتراک یک ساله Wordtune کلیک کنید.

ویژگی های بخش نوشتاری نرم افزار Wordtune

Rewrite

این ویژگی متن های جایگزین را به شما پیشنهاد می دهد‎.‌‏ متن های متفاوت را برای شما لیست می کند تا بتوانید با انتخاب بهترین ‏متن از دیدگاه خود جمله خود را به آن تغییر دهید.‏

Casual

متن هایی که به شما پیشنهاد می دهد محاوره ای و غیر رسمی می باشند‎.‌‏ شما از این متون می توانید در شبکه اجتماعی متفاوت ‏مانند ‏Facebook، ‏Twitter‏ و … استفاده کنید.

نرم افزار Wordtune

Formal

این ویژگی متونی را به شما پیشنهاد می دهد که رسمی می باشند و برای نامه نگاری، ایمیل های رسمی و متون علمی (مقالات، کتب و …) مورد استفاده قرار می گیرد‎.

Shorten

این ویژگی به شما کمک می کند تا متون شما کوتاه تر شوند‎.

Expand

نکته مهم: اکانت دارای یوزرنیم و پسورد ثابت است و به هیچ وجه نباید تغییر داده شود.

سوالات متداول

آیا برای ورود به اکانت Wordtune فیلتر شکن نیاز دارد؟

بله شما باید برای ورود به اکانت های Quillbot، Wordtune و Turnitin از فیلتر شکن استفاده بفرمایید.

در ورود به اکانت Wordtune با خطای Something wrong… مواجه می شوم؟

دلیل اصلی این خطا مربوط به امنیت قوی سایت Wordtune و سرعت اینترنت می باشد. دلیل دیگر آن قطع و وصل شدن فیلتر شکن در لحظه ورود به اکانت می باشد. برای رفع این مشکل از فیلتر شکن سایفون با ای پی آمریکا یا انگلیس استفاده بفرمایید. در صورتیکه مشکل شما حل نشد لطفا بخش تاریخچه و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید و مجددا اقدام نمایید. در ضمن دقت نمایید که در هر مرحله از ورود به سایت Wordtune در نظر داشته باشید که صفحات به طور کامل بارگذاری شوند و سپس login نمایید. اگر مشکل شما حل نشد به پشتیبانی از طریق تیکت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید