اخبار و اطلاعیه

نحوه کار با نرم افزار وردتون

نحوه کار با نرم افزار وردتون

اکانت وردتون چیست؟ نحوه کار با نرم افزار وردتون به چه صورت است؟ این سوالی است که شاید در ذهن افراد بسیاری ایجاد شود. اهمیت و کاربرد اکانت و نرم‌افزار وردتون ارتباط مستقیمی با اهمیت مهارت‌های نوشتاری در محیط کار و زندگی امروزی دارد. برای مثال شما برای هرگونه ارتباط نوشتاری آنلاین مانند ارسال ایمیل یا ارتباط نوشتاری در شبکه‌های اجتماعی باید از مهارت نوشتاری بالایی برخوردار باشید. برای ارتقای این مهارت در نوشتار زبان انگلیسی، یکی از بهتربن گزینه‌ها نرم‌افزار وردتون است.

در سال 2018 وردتون به‌عنوان یک پلتفرم ویرایش نوشتار و افزونه گوگل کروم آغاز به کار کرد. این پلتفرم از الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدرن و ساختارهای زبانی استفاده می‌کند. به همین دلیل می‌تواند معنای متن‌ها را به‌خوبی درک کند و گزینه‌های بازنگری را بدون تغییر در مفهوم متن پیشنهاد دهد. این ابزار محبوبیت بالایی در بین دانشجویان، نویسندگان و متخصصان حوزه نوشتار دارد: زیرا می‌تواند محتوای متنی شما را در سبک‌های مختلف ارائه کند. کاربرد دیگر این نرم‌افزار کمک به جلوگیری از سرقت ادبی است که کیفیت محتوای متنی شما را افزایش می‌دهد. بنابراین نرم‌افزار Wordtune از جنبه‌ پلاجیاریسم شباهت زیادی به نرم‌افزار ترنیتین دارد. در این مطلب با نرم‌افزار و اکانت Wordtune  آشنا می‌شویم.

نرم افزار وردتون Wordtune چیست؟

نرم افزار وردتون Wordtune یک ابزار تولید کننده هوش مصنوعی و دستیار نوشتن است که روند نوشتن را ساده می کند و به نویسندگان کمک می کند تا بر موانع نویسنده غلبه کنند.

این ابزار از هوش مصنوعی برای تصحیح گرامر و املا، بازنویسی جملات، تولید خودکار متن و تغییر لحن نوشته شما استفاده می کند.

نرم افزار وردتون Wordtune همچنین می‌تواند اطلاعات اسنادی را که در پلتفرم خود آپلود می‌کنید خلاصه کند تا در وقت شما صرفه‌جویی کند. همچنین می‌تواند با جستجوی اطلاعات و ایجاد پاسخ‌های منحصربه‌فرد با استفاده از هوش مصنوعی به سؤالات مربوط به این اسناد پاسخ دهد.

بنابراین اکنون که فهمیدید نرم افزار وردتون Wordtune چه کاری انجام می دهد، ممکن است تعجب کنید که چه کسی از آن سود می برد؟

حرفه ای ها در همه زمینه ها می توانند از این ابزار بهره مند شوند، از جمله بازاریابان، استخدام کنندگان و فروشندگان. اگر شغل شما به خواندن و نوشتن نیاز دارد، Wordtune ممکن است ابزار خوبی برای امتحان باشد.

Wordtune چگونه کار می کند؟

می توانید متن خود را در ویرایشگر نرم افزار وردتون قرار دهید یا مستقیماً در ابزار نرم افزار وردتون بنویسید. سپس ابزار زیر کلمات و عبارات در دو رنگ قرمز یا بنفش خط می کشد.
وقتی ابزار زیر نوشته شما را با رنگ قرمز خط می کشد، اشتباهات گرامری، املایی یا نقطه گذاری را نشان می دهد.

این ابزار با رنگ بنفش برجسته می شود تا بهبود جملات را در مورد تسلط، واژگان یا وضوح پیشنهاد دهد.

در حالی که پیشنهادات زیر خط دار به طور خودکار ظاهر می شوند، می توانید جملات را در هر زمانی برجسته و بازنویسی کنید. بسیاری از گزینه‌های بازنویسی قابل تنظیم، از جمله Casual، Formal، Shorten و Expand وجود دارد.

جدا از قابلیت های بازنویسی نرم افزار وردتون، این ابزار همچنین دارای ویژگی به نام Spice است که جادوی واقعی در آن نهفته است.

این ویژگی قدرتمند نرم افزار وردتون می تواند متنی را با کلیک یک دکمه تولید کند که شامل آمار، جوک و مثال می شود. برای مشاهده پیشنهادات متن تولیدی، روی نماد “Spice” کلیک کنید.

به راحتی می توان فهمید که چگونه این نرم افزار وردتون Wordtune می تواند به متخصصان کمک کند در زمان نوشتن صرفه جویی کنند.

نحوه کار با نرم افزار وردتون

به عنوان مثال، به عنوان یک استخدام‌کننده، می‌توانید شرح شغل را برای جذب نامزدها ایجاد کنید و به عنوان یک فروشنده، می‌توانید آماری را برای متقاعد کردن مشتریان به خرید یک محصول تولید کنید.

اگرچه نرم افزار وردتون در درجه اول یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی است، اما می تواند اطلاعات را بخواند و خلاصه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات را بارگذاری کنید یا به یک منبع آنلاین پیوند دهید.

کتابخانه‌ای وجود دارد که می‌توانید اسناد یا متن آپلود شده را در آن ذخیره کنید، به خلاصه‌های نقطه‌ای دسترسی داشته باشید و با استفاده از نوار جستجو به سرعت اطلاعات را جستجو کنید.

شما می توانید مانند یک ربات چت با نوار جستجو درگیر شوید در نرم افزار وردتون. سعی کنید در مورد موضوعی که در پایگاه داده آپلود کرده اید بپرسید. نرم افزار وردتون در کتابخانه شما جستجو می کند تا پاسخی مختصر ایجاد کند و در زمان جستجوی خود در اسناد صرفه جویی می کند.

نحوه کار با نرم افزار وردتون – چطور اکستنشن wordtune به گوگل کروم اضافه میشه؟

1.در قدم اول به سایت wordtune مراجعه کنید. روی لینک زیر کلیک کنید:

بعد از کلیک کردن بر روی این لینک به صفحه اصلی سایت میرید.

در  این صفحه ، دو گزینه add to chrome دیده میشه و کافیه روی یکی از این دو گزینه کلیک کنید.

2.بعد از کلیک کردن بر روی این گزینه به صفحه ی دیگه ای می رسید و مجددا روی add to chrome کلیک کنید.

3.بعد از ظاهر شدن پیغام روی گزینه add extension  کلیک کنید.

4.بعد به صفحه ای میرسید که به طور اجمالی به شما نحوه کار کردن با این اکستنشن رو توضیح میده:

پس از 2 روش می تونید یک جمله رو تصحیح کنید:

در روش اول کافیه کلمه یا جمله رو هایلایت کنید و روی علامت آخر کلیک کنید.
یا اینکه به روش دوم با گرفتن کلید ctrl کیبورد و کلید d جایگزین های بهتری رو ببینید.

5.در مرحله آخر طبق راهنما این اکستنشن رو به صفحه کروم‌تون پین کنید تا دسترسی همیشگی و راحتتری داشته باشید.

این اکستنشن به صورت رایگان و پولی قابل استفاده هست که در نسخه رایگان به شما قابلیت rewrite یا همان rephrase کردن و همچنین پیشنهادهای مختلفی برای جملات و کلمات انتخابی شما میده.

با کلیک بر گزینه continue with free نصب تموم میشه.
حالا در بالا سمت راست علامت این اکستنشن رو می بینید.

نحوه کار با نرم افزار وردتون

نحوه کار با نرم افزار وردتون : تصحیح رایتینگ با wordtune

به این نکته مهم باید اشاره کنم که استفاده از این اکستنشن فقط به صورت آنلاین و در گوگل کروم امکان پذیره. برای مثال اگه می خواهید رایتینگی که نوشتید رو تصحیح کنید می تونید صفحه ایمیل خودتون رو باز کنید و در قالب یک ایمیل بنویسید و تصحیح کنید و سپس در هر جای دیگه ای مثلا word کپی کنید و بررسی کنید.

برای استفاده از این اکستنشن متن مورد نظر رو در فضای کروم برای مثال در قالب ایمیل بنویسید. اگه به دنبال جایگزین بهتری برای یک کلمه هستید با کلیک ماوس روی کلمه بکشید تا هایلایت بشه و روی ستاره ها کلیک می کنید و جایگزین های پیشنهادی رو می بینید. اگر قصد بررسی کل جمله رو دارید، با کلیک ماوس و کشیدن روی جمله، جمله رو هایلایت کرده و جایگزین های اون رو بررسی می کنید.

روش پیشنهادی تصحیح رایتینگ  آنلاین:

من پیشنهاد میکنم برای اینکه تصحیح دقیق تری داشته باشید از 2 برنامه grammarly  و wordtune  برای تصحیح متن خودتون استفاده کنید. به این صورت که در قدم اول کل متن تون رو در grammarly کپی کرده و از نظر punctuation و نکات گرمری تصحیح کنید. و به جایگزین های wordtune دقت کنید.

اگر از طریق گوگل کروم وارد سایت grammarly بشید امکان استفاده همزمان در این سایت برای شما وجود داره.

پلتفرم وردتون از چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

پلتفرمWordtune  تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و امکانات آن برای این زبان در دسترس است. در عین حال وردتون یک مرجع عالی برای افراد غیرانگلیسی‌زبان است که ترجمه از زبان‌های دیگر به این زبان نیاز دارند. با قابلیت بازنویسی وردتون می‌توان محتوای متنی را از زبان‌های مختلف به زبان انگلیسی ترجمه کرد. زبان‌های اسپانیایی، ماندارین، عربی، هندی، کره‌ای، عبری و روسی تنها زبان‌هایی هستند که این ویژگی‌ برای آن‌ها ارائه شده است.

مطالب مرتبط