اخبار و اطلاعیه

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate : از ابتدایی ترین و مهم ترین اقدامات در رعایت اصول نگارش مقالات، تشخیص سرقت ادبی مقاله است. تشخیص سرقت ادبی مقالات به وسیله مقایسه مقاله با مقالات و منابع پیشین صورت می گیرد. در صورتی که مقاله شما به مقدار زیادی با مقالات دیگر شباهت داشته باشد و یا استفاده از مقالات دیگر بدون ذکر منبع باشد، شما دچار سرقت ادبی یا پلاجیاریسم شده اید.

در این صورت مقاله شما به سرعت در ژورنال مورد نظر ریجکت می شود. هر چقدر دسترسی شما به منابع و مقالات وسیع تر باشد، تشخیص سرقت ادبی برای پیشگیری از ریجکت شدن مقاله آسان تر است. برای تشخیص سرقت ادبی راه های زیادی مانند چک کردن در سایت ها و برنامه های مربوطه وجود دارد اما خرید اکانت Turnitin یکی از سریع ترین و موثر ترین آن ها است. در ادامه با گروه گرامرلی امیرکبیر همراه باشید تا با ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate آشنا شوید.

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

یکی از مهمترین نرم افزارها در رابطه با سرقت علمی در دنیا نرم افزار ترنیتن (Turnitin) است که در سایت www.turnitin.com قابل دستیابی است. البته  امکانات سایت پولی است و نیاز به خرید اکانت turnitin دارد.

این وبسایت با مقایسه یک نوشته با پایگاه داده شامل بیش از ۶۰ میلیارد صفحه وب و ۱۵۵میلیون آیتم محتوایی شامل ۴۹میلیون اثر از ۶۰۰ انتشارات علمی مشارکت‌کننده در Crossref تقریباً هیچ سندی را که در وب منتشر شده باشد را از قلم نمی‌اندازد از بهترین و امن ترین نرم افزار ها برای بررسی درصد سرقت ادبی در مقالات است. دیتابیس بزرگ اکانت Turnitin باعث شده مجله های مهمی مانند Nature برای بررسی سرقت ادبی مقالات ارسال شده از آن استفاده کنند.

بهترین نرم افزار جهت بررسی سرقت ادبی turnitin است، این نرم افزار به دیتا بیس ها علمی دسترسی دارد و به صورت تخصصی میزان سرقت ادبی را مشخص می کند.

Turnitin یک سرویس آمریکایی بررسی سرقت ادبی یا Plagiarism Checker مبتنی بر دیتابیس های اینترنت است. بسیاری از دانشگاه ها، مدارس و حتی افراد با خرید اکانت Turnitin صحت مقالات خود را بررسی و سرقت ادبی آن ها رو تشخیص میدهند.نتایج میتواند شباهت ها را با منابع موجود شناسایی کند.

نرم‌افزارهای تشخیص سرقت‌ علمی تا حد زیادی توانایی کشف مواردی که دقیقاً کپی و چسبانده شده باشند را دارد.این نرم افزار ها که مجهز به هوش مصنوعی هستند می توانند بصورت آنلان مقالات را از نظر سرقت علمی بررسی کنند و نتیجه (Report) بررسی را برای کاربر ارسال نمایند.این ریپورت شامل درصد تشابه ، موارد تشابه متنی ، لینک منابع کپی شده و … می باشد.

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

 Plagarism Checker از ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate:

دیتابیس بسیار زیادی از بانک های اطلاعاتی معتبر دارد ، با خرید اکانت Turnitin میتوانید از پیش نیاز های ژورنال ها و مجلات مختلف مطلع شوید و مقاله را طبق استاندارد های مجله اصلاح کنید.

استفاده از نرم افزار ها و سایت های رایگان به هیچ وجه برای چک کردن سرقت ادبی مقالات پیشنهاد نمی شود.چرا که این وبسایت ها به دلیل نداشتن دیتابیس قوی فقط مقالات شما را با فضای مجازی رایگان بررسی خواهند کرد که دیتابیس و پایگاه داده این نرم افزار ها عملا بروز و اپدیت نمی باشند به همین دلیل نرم افزار قادر نخواهد بود درصد صحیح بررسی سرقت ادبی مقاله را دقیقا مشخص کند.

سرویس ها و نرم افزار هایی مانند iThenticate و Turnitin  علاوه‌ بر صفحات اینترنتی به دیتابیس و پایگاه های آفلاین مجلات معتبر نیز دسترسی دارند.

مقالات آماده شده برای چاپ در ژورنال های مختلف قبل از طی کردن روند داوری در سایت تشخیص سرقت ادبی بررسی می شوند مقاله شما در این سرویس بارگزاری خواهد شد و نتیجه دقیق بررسی مشابهت به صورت یک فایل پی دی اف شامل درصد کل مشابهت در مقاله، درصد استفاده از یک منبع خاص، نوع منبع خاص استفاده شده، خط مقاله دچار مشابهت به صورت بسیار دقیق و جزیی خدمت نویسندگان ارائه می گردد.

شما عزیزان می توانید با هزینه ای بسیار مناسب با خرید اکانت Turnitin از امکانات پرمیوم این سرویس فوق العاده بهره مند شوید.

مزایای خرید اشتراک iThenticate (آیتنتیکیت) چیست؟

  • دسترسی کامل به تمامی قابلیت های این سرویس.
  • حذف تبلیغات آزاردهنده.
  • دسترسی به محتوای اختصاصی اعضای پرمیوم.
  • امکان دسترسی به ابزارهای بازنویسی متن ها.
  • امکان دسترسی و استفاده در چندین دستگاه در پلتفرم های مختلف.
  • دریافت پشتیبانی اختصاصی رایگان از شرکت توسعه دهنده برنامه.

بررسی سایت آیتنتیکیت و ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

سایت آیتنتیکیت با استفاده از Database گسترده و عظیم که شامل Scholarly articles, books, and conferences proceedings مقالات و کتابهای منتشر شده و صفحات وب می باشد، مقاله های شما را با این دیتابیس عظیم بررسی می کند و در صورت داشتن سرقت ادبی آن را بصورت درصد گزارش می دهد.
این سایت که به گوش خیلی از دانشجویان و اساتید آشنا هست یکی از قوی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزاری که با بهره‌گیری از پایگاه داده غنی Crossref به تشخیص تشابه متن مقالات با سایر اسناد علمی می‌پردازد.

سرویس تشخیص سرقت ادبی برای اطمینان از اصالت نوشته قبل از انتشار است. این وبسایت با مقایسه یک نوشته با پایگاه داده شامل بیش از ۶۰ میلیارد صفحه وب و ۱۵۵میلیون آیتم محتوایی شامل ۴۹میلیون اثر از ۶۰۰ انتشارات علمی مشارکت‌کننده در Crossref تقریباً هیچ سندی را که در وب منتشر شده باشد را از قلم نمی‌اندازد.

یکی از ویژگی های این سرویس که آن را بسیار محبوب و قدرتمند ساخته، زمینه ی اطلاعاتی وسیع این سرویس که شامل بیش از 70 میلیارد وب سایت علمی و بیش از 1 میلیارد مقاله دانشجویی پذیرفته و چاپ شده در مجالات علمی در سراسر دنیا است.

مقاله شما در این سرویس بارگزاری خواهد شد و نتیجه دقیق بررسی مشابهت به صورت یک فایل پی دی اف شامل درصد کل مشابهت در مقاله، درصد استفاده از یک منبع خاص، نوع منبع خاص استفاده شده، خط مقاله دچار مشابهت و … به صورت بسیار دقیق و جزیی خدمت نویسندگان ارائه می گردد.

Turnitin یک سرویس آمریکایی بررسی سرقت ادبی یا Plagiarism Checker مبتنی بر دیتابیس های اینترنت است. بسیاری از دانشگاه ها، مدارس و حتی افراد با خرید اکانت Turnitin صحت مقالات خود را بررسی و سرقت ادبی آن ها رو تشخیص میدهند.

ویژگی های اکانت Turnitin/ithenticate

نتایج میتواند شباهت ها را با منابع موجود شناسایی کند. همچنین میتواند با به دانشجویان و دانش آموزان کمک کند تا از سرقت ادبی جلوگیری کنند و مهارت های نوشتاری خود را ارتقاء دهند.

Turnitin با دسترسی به اطلاعات و مقالات بیش از 30 ناشر بزرگ و 90000 ژورنال مهم دنیا، از بهترین و امن ترین نرم افزار ها برای بررسی درصد سرقت ادبی در مقالات است. دیتابیس بزرگ اکانت Turnitin باعث شده مجله های مهمی مانند Nature برای بررسی سرقت ادبی مقالات ارسال شده از آن استفاده کنند.

در ابتدا به عنوان یک روش بازدارنده از سرقت های ادبی، Turnitin از دانشجو میخواهد تا نسخه ای از مقاله خود را در برنامه بارگزاری کند. سپس اکانت Turnitin با الگوریتم اختصاصی خود، مقاله دانشجو را با مقالات و منابع در دیتابیس خود مقایسه میکند.

لازم به ذکر است که Turnitin به غیر از دسترسی به تعداد زیادی از مقالات، به کتب و منابع نوشتاری دیگر نیز دسترسی دارد و مقاله دانشجو با کتاب ها نیز مقایسه میشود.

پروسه گفته شده از سرقت های ادبی جلوگیری میکند. اگر چه تفاوت زیادی در شباهت های مفهومی و شباهت های پلاجیاریسم وجود دارد اما هر دو به یک نتیجه ختم میشوند و به عنوان یک سرقت ادبی تلقی میشوند.

البته سخت گیری های هر مجله و ژورنال متفاوت است. پس از مشخص شدن سرقت ادبی مقاله دانشجو، یا مقاله باید بازنگری شود و یا باید از ابتدا نوشته شود و قوانین ژورنال مورد نظر را رعایت و خواسته های آن را برآورده کند.

به طور مثال اگر مدرسی تصمیم بگیرد که از turnitin برای دوره ی آموزشی یا تکلیف خاصی استفاده کند، در ابتدا یک وظیفه ترنیتین را در wattle ایجاد می کند. سپس دانشجویان تکالیف خود در داخل wattle قرار می دهند تا برای بررسی و تطبیق متن به ترنیتین ارسال شود.

بعد از این مراحل turnitin برای مقایسه متن ارسال شده توسط دانشجو، آن متن را با بایگانی اطلاعات اینترنتی، داده های اینترنتی موجود در وب سایت ها، بایگانی مقالاتی که قبلا ارسال شده و بایگانی اشتراک نشریات و نشریات متناسب با موضوع تکلیف، مطابقت می دهد. در نهایت ترنیتین یک گزارش اصالت ایجاد می کند که هم توسط دانشجویان و هم توسط اساتید قابل مشاهده است.

این گزارش اصالت مشخص می کند که مقاله ارسالی توسط دانشجو با مقالات موجود در بایگانی ترنیتین چند درصد مطابقت دارد.

درصد مطابقت هرچه کمتر تکالیف و مقالات دانشجویان با منبع بایگانی اشتراک Turnitinبه معنای کپی نبودن آن و در نتیجه اصالت آن است. این درصد برای افراد معمولی 19% و برای ناشران سطح بالا زیر 15% است.

مطالب مرتبط